Gå til innhold

Dusjer du morgen eller kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg må være nydusjet når jeg legger meg. Da vasker jeg av dagens støv og svette og syns det er deilig å krype helt ren under dyna. Og så skader det ikke å føle seg fresh hvis det skulle bli litt action heller 😘

Skjønner at det er deilig å starte dagen med en god dusj også, men de gangene jeg gjør det ender jeg opp med en rask dusj om kvelden i tillegg, og det blir litt i meste laget. Føler dere ikke at dere er litt seige og klamme etter en hel dag på farten?

Håret vasker jeg over badekaret om morgenen da, ellers ser jeg ut som et lykketroll.

Anonymous poster hash: 9c78a...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. Morgen eller kveld alt etter grad av tretthet og hvor skitten jeg føler meg. Kan også finne på å dusje etter jobb.

Skrevet

Jeg dusjer som regel på ettermiddag. Liker ikke å sove med våt hår. Dessuten tar det litt tid før håret mitt tørkes.

Anonymous poster hash: 3190f...3fb

Skrevet

Morgen. Mitt lange hår lufttørker, og jeg får ikke lagt meg med vått hår. Føler meg ikke møkkete etter en dag.

Anonymous poster hash: 8acfc...92b

Skrevet

I ukedagene liker jeg best å dusje om kvelden. Vi driver dessuten å pusser opp etter jobb så trenger en dusj Før jeg legger meg.

I helgene liker jeg å starte dagen med en dusj

Anonymous poster hash: f9878...465

Skrevet

Dusjer kveld de kveldene jeg trener, og hver morgen.

Anonymous poster hash: b66f3...a9e

Skrevet

Kveld.

Anonymous poster hash: 1cda4...d0b

Skrevet

Dusjer verken morgen eller kveld. Tar det som oftest midt på dagen. 

Skrevet

Morgen, liker å være ren med nyvasket hår når jeg skal ut i offentligheten. Føler meg ikke skitten etter bare én dag.

Skrevet

Morgen. Alltid.

Anonymous poster hash: f010b...8f3

Skrevet

Morgen. Blir som regel klam i løpet av natta (og vi har dobbeltdyne, blir litt ekstra svett av det). Jobber tett på folk og det er gjerne travle dager, så det er greit å være fresh på starten av dagen iallefall ;)

Blir jeg veldig klam i løpet av dagen tar jeg en kjapp dusj på kvelden.

Anonymous poster hash: 33f12...399

Skrevet

Jeg har akkurat fjernet eggstokkene pga cyster og er derfor i overgangsalderen, svetter som en gris, særlig om natten, så nå dusjer jeg både morgen og kveld.

Får hormoner som skal holde overgangsalderen i sjakk, men selv om jeg ikke opplever hetetokter svetter jeg generelt mer, da særlig nattsvette.

Anonymous poster hash: ccd07...240
Skrevet

Morgen, alltid! Ofte trener jeg først også, og jeg trener nesten utelukkende på morgekvisten. Jeg føler meg rett og slett ikke fresh uten å ha dusjet, og håret mitt blir så flatt etter en natt i sengen. Dessuten r det ganske langt og trenger noen timer på å tørke, så å dusje om kvelden ville vært uakuelt. Jeg vasker alltid håret i dusjen, hadde ikke orket å ta det over badekaret slik du beskriver.

Anonymous poster hash: a768b...367
Skrevet

Dusjer på morgenen, vasker meg på kvelden :) Nå har vi mye sex, så og si hver kveld, så synes det gjør godt å dusje på morgenen :P

Anonymous poster hash: ab79d...245
Skrevet

Hver eneste morgen:-) og inn i mellom en rask dusj på ettermiddag/kveld også:-) elsker å dusje!

Anonymous poster hash: 89be1...cf2

Skrevet

Stort sett ettermiddag pga jeg trener etter jobb. Men jeg liker best morgen, synes håret mitt blir så vanskelig når jeg har sovet på det.

Skrevet

Hvordan har dere tid til å dursje to ganger om dagen? ?? Når jeg meg i dursjen annen hver dag er jeg fornøyd! Men helst om morgenen for da klarer barna seg alene foran tv og minstemann på badegulvet ;-)

Anonymous poster hash: efca9...e33

Gjest 5 andre
Skrevet

Varierer. Dusjer jeg om kvelden og vi har oss etter det, dusjer jeg uansett morgenen etter ;)  

Skrevet

Ettermiddagen er mest vanlig men kan dusje en gang i blant på morgenen på en fridag. Aldri rett før jeg legger meg fordi å dusje er oppkvikkende på meg så jeg sliter med å sovne om jeg dusjer rett før jeg legger meg. Sønnen min på 2 år har alltid vært sånn og, han sovner ikke før 2-3 timer senere enn nornalt om vi bader han rett før han legger seg, så er vist arvelig :P

Anonymous poster hash: c30fa...3dc

Skrevet

Morgen og kveld. Sikkert ikke bra for huden. Men sånn har det bare blitt. Vasker håret annenhver morgen.

Skrevet

Kveld! Hadde følt meg døds ekkel om jeg skulle lagt meg uten å dusje. Blæh! 

Skifter veldig ofte på senga også. Noe av det beste som finnes, er å legge seg nydusja i rent sengetøy <3 ahhh

Vil ikke ha sex uten å være nydusja heller, og vi har sex som regel etter vi har lagt oss. Vasker meg da med klut om morningen :) 

Anonymous poster hash: 933d3...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...