Gå til innhold

underlivsplager etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nr to kom så slet jeg med inkontinens de første ukene. Tissa på meg før jeg rakk å få av buksa. Det ble bedre etter øvelser, men fortsatt har jeg trøbbel rett før og under mens. Da lekker jeg når jeg nyser, sitter på huk og innimellom kommer det bare litt uten at jeg gjør noe spesielt. Jeg sluttet med øvelser, men nå har jet tatt det opp igjen selv om jeg ikke er så flink som jeg burde være. Men jeg syns det er så rart at det har sammenheng med syklus???

Kan nevne at jeg revna skikkelig med første, måtte sy dypt i musklen i mellomkjøttet og revna helt til baken selv om ikke tarmen ble skadet. Hadde mye plager i etterkant, men ikke med urinlekkasje. Er det noe vits å ta det opp med legen eller får jeg bare beskjed om å trene mer? Syns ikke det er noe gøy å snakke om det med han..

Anonymous poster hash: 48f62...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde absolutt ta det opp med legen! Jeg var plaget med inkontinens etter to fødsler. Gikk nettopp gjennom en tvt-o operasjon og har ikke lenger noen lekasjer! Det er en liten operasjon og du kommer hjem samme dag. Hvis det er hastverkslekasjer du har så er det mulig det kan hjelpe bare med tabletter.

Anonymous poster hash: 5888c...63e

Skrevet

Kan også nevne at gynekologen sjekker muskelstyrken din og kan fortelle om du bør intensivere treningen. Hos meg var musklene sterke nok slik at videre trening ikke ville gitt god nok effekt.

Anonymous poster hash: 5888c...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...