Gå til innhold

Lønn regnskapsfører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tjener du som er regnskapsfører? Jeg starter i ny jobb og får begynnerlønn på 380.000, er det ok?

Anonymous poster hash: cab3a...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tjener du som er regnskapsfører? Jeg starter i ny jobb og får begynnerlønn på 380.000, er det ok?

Veldig dårlig.

Hadde 380 tidlig på 2000-tallet som regnskapsfører.

Sjokkerende lavt.

Anonymous poster hash: cda37...3af

Skrevet

Veldig dårlig.

Hadde 380 tidlig på 2000-tallet som regnskapsfører.

Sjokkerende lavt.

Anonymous poster hash: cda37...3af

Alt er da relativt. Da jeg begynte som regnskapsfører for et større firma i 2008, hadde jeg begynnerlønn på 360 000.

HI: prøv å presse opp mer ;)

Anonymous poster hash: ed869...21c

Skrevet

Jeg skal ansette en erfaren regnskapsfører / regnskapsmedarbeider og tilbyr ca 450 000

Anonymous poster hash: b5ac5...597

Skrevet

Min samboer er ny utdannet med master og startet i februar som regnskapsfører for et privateid firma m.. Han har kanskje 420 000 i lønn i året.

Anonymous poster hash: 8b8eb...ec2

Skrevet

Nyutdannet og har 360 000..alt for lavt, men vet jeg vil stige til neste år. Pluss at jeg har mange goder + bonuser..

Skrevet

Da jeg begynte i 2009 fikk jeg startlønn på kr. 300.000,-. Har i dag kr. 470.000,-

Anonymous poster hash: b5abf...378
Skrevet

Takk for svar! Jeg vil ikke presse opp (jeg syntes det var mye, men forstår nå at jeg har hatt dårlig betalte jobber 😄), fordi jeg ikke er ferdig utdannet enda, og har hatt en god porsjon flaks for å få denne jobben! Men da regner jeg med at lønna stiger når jeg er ferdig med skolen :)

Skrevet

Dette avhenger ekstremt mye av hvor du bor, hva slags regnskapsjobb (har du ansvaret, eller er du medarbeider) Jeg er autorisert nå, men hadde en dårligere lønn enn deg da jeg begynte. Hvis du ikke engang er ferdig med skolen synes jeg det er en veldig bra lønn, så kan du heller "legge press" på arbeidsgiver når du er ferdig /blir autorisert og faktisk kan vise til resultater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...