Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Kort oppsummert: lykkelig gift i ti år, to barn sammen. Aldri hatt mye sex, men ganske lite siste fem år pga liten lyst hos meg etter vi fikk barn. Jeg gjør set meste husarbeid, ca 80%, men jobber også bare 80%. Heøt felles økonomi. Han har vært verdens beste på alle måter alltid. Siste måneden har han vært helt rar. Kan bli illsint for ingenting, langsint, gjerne en uke i strekk.. Snakker litt om en dame på jobben som er interessert i han, men sier han ikke er det i henne i det hele tatt. Sier at han er lei av å få så lite sex... Sier også stadig bekk negative ting on meg, ikke store ting, men feks "flytt de digre føttene dine" hvis jeg står i veien etc... Hva gjør jeg? Hva har skjedd med den gode mannen min? Råd takk... Anonymous poster hash: b0564...c4e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Han har vel egentlig sagt grunnen selv til deg. Anonymous poster hash: 69626...2ba
Kristinw Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Jeg ville tatt en lang samtale med han, gjør noe om du vil ha forholdet med han. Har ei Anna fått øynene for han kan det være han får en oppmerksomhet han kanskje vil ha fra deg fra noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå