Gå til innhold

Viser 4-åringen din deg kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gjør omtrent aldri det.

Spontane klemmer, kyss skjer aldri. Ingen verbale erklæringer. Tror aldri han har sagt at han er glad i meg.

Synes det er litt leit, særlig siden jeg er så åpen om min kjærlighet for han. Kos, kyss og gode ord er dagligdags fra meg til han.

Anonymous poster hash: e547a...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min gjorde nok svært sjelden på den alderen, men jenta mi gjør det. De har bare forskjellig personlighet og har alltid vært sånn begge to.

Anonymous poster hash: c5935...01a

Skrevet

Ja, det er veldig mange nuss og klemmer per dag, men det har hun alltid gjort. Eldste var slik hun og, men barn har ulik personlighet.

Anonymous poster hash: 925ad...97f
Skrevet

Ja hele tiden men har jente jeg da.

Skrevet

Han gjør det ikke spontant, men det hender han sier tilbake at han er glad i meg når jeg sier det først. Men som regel bare sukker han oppgitt og sier "Mamma du har jo sagt det allerede, du trenger ikke å si det flere ganger." (Jeg sier det 1 gang om dagen ved legging, så jeg maser ikke om det hele tiden altså. :P)

Anonymous poster hash: 09057...e69
Skrevet

Ja, han sier titt og ofte 'Jeg er kjempe glad i deg, mamma/ pappa/ lillesøster', og gir oss støtt og stadig kos og klemmer. Begge ungene våres er skikkelig kose unger. Mens nabo ungen er mer lik din. Selv om han ikke viser følelser, så er han en kjempe gutt :)

Husk at ungene er forskjellige.

Anonymous poster hash: 862d7...1ca

Skrevet

Han gjør det ikke spontant, men det hender han sier tilbake at han er glad i meg når jeg sier det først. Men som regel bare sukker han oppgitt og sier "Mamma du har jo sagt det allerede, du trenger ikke å si det flere ganger." (Jeg sier det 1 gang om dagen ved legging, så jeg maser ikke om det hele tiden altså. :P)

Anonymous poster hash: 09057...e69

Det samme sa min datter her om dagen: mamma hvorfor sier du det hele tiden? Jeg vet det altså, du trenger ikke si det! ☺️

Anonymous poster hash: c5935...01a

Skrevet

Min gjør omtrent aldri det.

Spontane klemmer, kyss skjer aldri. Ingen verbale erklæringer. Tror aldri han har sagt at han er glad i meg.

Synes det er litt leit, særlig siden jeg er så åpen om min kjærlighet for han. Kos, kyss og gode ord er dagligdags fra meg til han.

Vet ikke om det er til hjelp, men min gutt gir mye kyss, kos osv foran andre, vi sier alltid at vi er glad i hverandre. Men han sier også tydelig fra hvis han er sur, sint, lei seg osv, så kanskje noe med å uttrykke ting? :)

Anonymous poster hash: 048dc...ec8

Skrevet

Min 4-åring sier ofte at hun er glad i meg og elsker meg. Hun koser på meg rett som det er. Kan ikke huske at de to andre var slik.

Skrevet

Ja...gutten her på fire viser veldig mye. Skikkelig kosegutt og mammagutt❤️ han har bestandig vært veldig kostete av seg... Overøser meg med komplimenter og sier han er glad i meg flere ganger daglig. 6 åringen vår har ikke hatt det samme behovet som lillebror..

Anonymous poster hash: 10edb...f4f

Skrevet

Min fireåring viser alle følelser, uten filter. Sinne, frustrasjon, kjærlighet.. Bruker store ord og erklærer sin kjærlighet til oss litt for ofte. I neste øyeblikk er det verdens undergang for en filleting. Hans eldre bror var mer som din, så er nok personligheten.. ;)

Anonymous poster hash: 163a3...6be

Skrevet

Hver dag får jeg gode og varme koser og klemmer :-) Av både 4 åringen og 3 åringen.

Anonymous poster hash: 5cf90...51f

Skrevet

Her var det mange heldige mødre. Ble jo helt deprimert av å lese svarene deres. Hadde håpet at flere hadde det som meg, for å normalisere det. Blæ...

Skrevet

Min 4-åring koser og susser på meg flere ganger om dagen, og er veldig verbal i å vise kjærlighet også. Men hun er veldig åpne i følelsespekteret sitt, og gir også tydlig uttrykk for når hun er sint, lei eller bare sur så jeg får hele spekteret :-)

Anonymous poster hash: 246de...382
Skrevet

Ja hele tiden men har jente jeg da.

Og det er relevant på hvilken måte?!?

Anonymous poster hash: 718e7...7ce

Skrevet

Og ja hver dag. Han elsker meg , jeg er så fin og masse koselig ting. Han er snart 4. 💜

Anonymous poster hash: f1eda...218

Skrevet

Eldste kom så og si aldri og ga meg en klem. Husker ikke helt hvordan det var når han var 4, men gradvis ble han litt mer kosete, han er 6 nå. Det er ikke så ofte han kommer for kos, ikke hver dag, men i perioder kan det bli mer. Han kan si spontant at han er glad i eller elsker meg og pappaen, men absolutt ikke hver dag. Det er ikke hver dag han svarer "jeg er glad i deg også". De gangene han koser spontant slipper jeg alt jeg har i hendene og nyyyyter :). Yngste er en kosemaskin, han var klistret på meg i ett år. Han sier spontant at han elsker meg "glad for deg mamma" og om kvelden putter han gjerne på de vi har på besøk den dagen. Veldig koselig! Og litt sårt med eldste, men det er sånn han er.. Eldste er mer sårbar dessuten, yngste er mer robust, slik at det har ikke noe med om de er mer eller mindre følelsesmennesker slik jeg ser det.

Skrevet

Min 4 åring sier hver dag at han er glad I meg og stolt av meg. Får mange kyss og klemmer. Får komplimenter hvis jeg har på meg noe fint...eller sier så kul du er mamma 💙

Anonymous poster hash: 58a3c...e28

Skrevet

Gutten min på 4,5 er en følsom fyr som er veldig raus med kjerlighetserklæringene om dagen. Han klemmer og koser de han er glad i ofte og sier at han elsker/ er veldig glad i/ synes at du er best i verden osv. Han forteller også at han synes folk er fine / snille / lure. Han kommer med disse kommentarene til en relativt stor gruppe av familie og nære venner.

Men som flere her forteller om så kommer disse frie følelsesutrykkene sammen med litt negative følelser også, jeg har også fått beskjeden om at han hater meg og aldri vil se meg mer.

Anonymous poster hash: 9906a...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...