Gå til innhold

noen andre oms husker dette tv-programmet?? om barnemishandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er mange mange år siden jeg så dette. jeg var ikke voksen i hvert fall. men det gikk i hvert fall ut på at de skulle "ta" barnemishandlere. mødre som ristet ungene sine osv.. husker de hadde samtaler med mødrene (som nektet) satt opp skjult kamera og satt i nærheten og overvåket. vi fikk se klipp der de gikk VELDIG langt i mishandlingen før de grep inn og stoppet den. husker liksom "vent lit, vent litt… ok NÅ, Nå må du gå inn, fort deg!" akkurat som om de måtte vente til de hadde nok bevis. Helt sykt. dette var jo selvølgelig noe amerikanske greier. hva syns dere om å sende slikt på tv? jeg var 11-12-13 om jeg husker rett.. sånn tv-"underholdning" finnes jo ikke lenger. og det er vel en grunn til det. men jeg kjenner jeg er preget av det ennå. så sykt ekkelt. har bilder i hodet. og bare å vite at det som skjer på tv rett foran meg ikke er skuespill men ekte. nei fy faen. de bildene dukker opp i hodet mitt ofte. bittesmå babyene stakkars. jeg klarer ikke glemme det. vet ikke hva jeg ville med innlegget bare lurer på om noen andre husker dette.

andre tv-program jeg er glad ikke finnes lenger er feks "the swan". ekstrem makeover var jo også "ille" men når de forvandlet "stygge andungen" til svaner, så sinnsykt mye plastisk kirurgi at de ikke er til å kjenne igjen?! husker noen av de som hadde barn. når de skulle vise seg fram liksom og alle "woooow!" så sto bare ungene og var helt forvirra for de kjente jo faen ikke igjen mora si. og dette skulle være et rørende program liksom? å se så snille vi er som orvandler en stygg dame til en plastikkdukke… herregud.. og det er ikke mange år siden heller.

Anonymous poster hash: f8c1b...9ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri sett det - heldigvis. Men Dr. Phil er jo et "glimrende" program hvis man ønsker å se på menneskelige tragedier smurt ut over skjermen.. 

Anonymous poster hash: f4b8e...2ae
Skrevet

The Swan ligger på YouTube 😉

Anonymous poster hash: 9a486...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...