Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 F.eks når vi er ute blandt folk, så elsker han fremmede og vil gi leker osv til dem. Jeg og pappaen blir totalt oversett. Han kan fint leke i en halvtime uten å ense oss hvis det er andre folk i nærheten. Hvis han slår seg, er det meg han vil til og det er jo bra. Men ser alle andre barn tar en tur innom mamma støtt og stadig, det virker hvertfall sånn? Jeg skjønner ikke hva jeg skulle ha gjort galt og kanskje han bare er veldig glad i folk? Er snart 2 år :-) Anonymous poster hash: 248fc...29d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Det er helt normalt! Noen unger er engstelige, andre utforskende. Han føler seg sikkert helt trygg på at du er der uansett 😃 Anonymous poster hash: a06a7...670
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Helt vanlig. Det kommer til å endre seg når han blir større. Anonymous poster hash: c4fff...f7f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Hva skjer om barnet slår seg da? Eller blir skremt? Hvis barnet da søker dere, har dere gjort mye rett. Veldig bra med selvstendige, trygge barn! Anonymous poster hash: 8ef64...fbf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Men han Gjør jo det! Du sier han kommer til deg når han slår seg?! Vel, jeg tipper han er en trygg og utforskende gutt som har nettopp pga sin trygghet har høy terskel for å søke til sin trygge base, har ikke behov så ofte.. Han vet du er der, og utforsker I vissheten om at du er der om det skulle være noe.. Hvis han ikke kom til deg når han slo seg heller ville det kanskje vært noe å tenke på, men siden han gjør det ville jeg slått fra meg den dumme tanken 😊 Anonymous poster hash: 7bf2a...bcf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Jeg tror dere har gjort en veldig god jobb med ham! Anonymous poster hash: 3d24d...bde
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Tusen takk for fine svar :-) Ja han kommer jo til meg/oss når han slår seg eller blir redd. Men er ikke så ofte han slår seg, så da styrer han bare med alt mulig og skal vise alle lekene sine til andre osv. Håper vi bare har gjort en god jobb da :-) Hi Anonymous poster hash: 248fc...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå