Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Det er jo så stor forskjell på hvordan vi mennesker ser på tid.Jeg for eksempel, tenker at tiden går utrolig mye fortere enn hva den som regel gjør. Jeg er avhengig av god tid, men samtidig får jeg ofte så alt for god tid, nettopp fordi jeg tror tiden går mye raskere enn den egentlig gjør. Jeg er typen som heller venter på T-bane og buss i 20 minutter, enn å løpe de siste meterne for å rekke den. Og sånn blir det som regel. Jeg bor ca 4 minutters gåavstand til bussen, men jeg tenker fortsatt i hodet mitt at det tar meg ca 20 minutter å ta på sko og jakke å gå til bussen. Ender opp med at jeg må vente 15 minutter på bussen.. Så har jeg en venninne som er stikk motsatt. Hun er alltid ca 5 minutter forsinket til alt mulig. Hver gang jeg var på besøk hos henne før og vi skulle rekke t-banen fikk jeg nesten litt angst. Hun bodde ca 12-15 minutters avstand til t-banen. Hun er typen som vet nøyaktig hvor lang tid hun bruker, og går dermed hjemmefra slik at hun akkurat rekker det. Det var ca 50/50 om vi rakk det på sekundet, eller om vi måtte løpe opp den siste bakken for å rekke den.Jeg hater å stresse, og tar meg derfor alltid god tid uansett hva jeg skal. Mest med vilje, men merker jo at jeg ser på tiden til å gå mye raskere enn den egentlig gjør, hehe.Hvordan er det med dere? Beregner dere nøyaktig tid, eller beregner dere mer tid enn dere egentlig trenger? Er du 15 min for tidlig ute, akkurat, eller 2 minutter forsinket? Anonymous poster hash: 8fcc6...b60
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Jeg er nok akkurat-typen Anonymous poster hash: 28669...a09
Lille morell Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Jeg er nok litt som deg, sjelden jeg må vente 15 minutter, men gjerne syv. Har dog endret seg litt etter at jeg fikk barn...kremt..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Jeg er som deg. Har alltid alt for god tid, og det er jo litt ergerlig. Tenker ofte på hva jeg kunne gjort all den tiden jeg bare ventet. Skal jeg til legen er jeg et kvarter før tiden. Minst. Enda jeg vet at jeg tidligst kommer inn når jeg har time, men aller helst er jo legen forsinket. Skal jeg til bussen er jeg på busstoppet "mitt" før bussen går fra stasjonen - som er 15 minutter vekke. Og sånn går det... Kommer aldri for sent til besøker og sånn, forventer alltid at besøket mitt kommer presis (har litt ymse venner, så jeg burde jo vite hvem som kommer presis og ikke)Om jeg mangler noe fra butikken og der jeg ikke er sikker på om jeg rekker det før stengetid, gir jeg opp før jeg begynner. Orker ikke å stresse sånn med tiden - enda det er et lite stressmoment at jeg alltid MÅ være tidlig. Anonymous poster hash: 3428d...323
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Hi her. Jeg er glad jeg er som jeg er. Jeg tar meg tiden jeg trenger og stresser ikke. Syns bare det er så artig at vi ser på tiden så forskjellig. Og det er jo gjerne enten eller. De som alltid kommer sent, de kommer alltid sent og omvendt. At man ser tiden så forskjellig Anonymous poster hash: 8fcc6...b60
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Jeg er som deg, Hi. Dessuten ser jec for meg alle mulige scenarier som skulle kunne forsinke meg og beregner derfor altfor god tid. Jeg drar fra jobb kl 1500 når jeg skal hente I bhg, har 30-40 min reisevei oc bhg stenger 1700.. likevel tror jeg liksom at jeg må dra kl 1500 for å rekke det 😂 Anonymous poster hash: 33263...625
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Alltid ute i siste liten... Bortsett fra når mannen "styrer", han er tidlig ute til alt. Anonymous poster hash: d70de...fdb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Jeg er den som er der akkurat, eller.. litt etter :/ Anonymous poster hash: 25862...3aa
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Jeg er en kronisk for sent kommer. Jeg er den som alltid kommer heseblesende i siste minutt eller 5 - 10 minutter forsinket. Har løpt til bussen mange ganger med blodsmak i munnen. Og jo bedre tid jeg har før jeg går ut døra, jo tregere er jeg Anonymous poster hash: b8987...8f7
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Jeg kommer alltid litt før. Hater å ha dårlig tid, verste jeg vet! Når jeg var på helsestasjonen med eldste og vi skulle bli kjent i barselgruppa ,så spurte helsesøster meg om jeg syns det var vanskelig å rekke timene, om jeg "fikk tid til alt jeg skulle før jeg kom". Jada. Var der før alle andre jeg... (jeg var ung så hun var veldig på meg...)
klg,2 boys now:) Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Jeg kalles 15 min før,det er ikke uten grunn.hater og komme forsent og i siste minutt. Har dessverre veldig mange rundt meg som er av typen 15 min etter og jeg får kramper av det.verste jeg vet😖😖😖
Ikkedytt Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Jeg kommer alltid for tidlig. Jeg er typen som er klar til å gå en time før jeg egentlig må gå. Hater å stresse, hater å komme for sent. Lurer på hvor mye tid jeg har kastet bort på å vente.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 Jeg er alltid tidlig ute! Mannen er alltid 5 min for sein, minst! Anonymous poster hash: ac341...97f
Husbygger Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Alltid tidlig ute, hater å komme for seint. Mannen er alltid 5 minutter for sein til alt, godt han har fleksitid på jobb! Han midterste er akkurat lik meg, hater å komme for seint. De to andre er vel mer lik faren og har alltid veeeeldig god tid (tror de)!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 Tre minutter forsinket. Alltid. Har stillt alle klokker fem min for fort, men hjelper ingenting.. Anonymous poster hash: 448f8...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå