Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Hva skjedde her nå?! Jeg har prøvd å gjenstarte, men dette har skjedd nå 6 ganger etter hverandre. Anonymous poster hash: e39d0...1bb
mamman til to gutter Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Noe kan være på vei til å bli ødelagt i selve maskinen. Ta den med til noen som kan pc å få tatt back up og se om det er noe håp. Hilsen samboeren min som kan sånn...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Noe kan være på vei til å bli ødelagt i selve maskinen. Ta den med til noen som kan pc å få tatt back up og se om det er noe håp. Hilsen samboeren min som kan sånn... Awh! :-( Si tusen takk til samboeren din, og så får jeg prøve å ta den med til "doktor" i morgen! Er den helt fortapt? Anonymous poster hash: e39d0...1bb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Det der kalles "blue screen of death". Kan blant annet komme av virus, programvarefeil eller hardwarefeil. Får du til å starte maskinen i safety mode uten å få bluescreen, kan du kjøre feilretting i windows, det kan fikse problemet. Dersom du ikke har peiling på pc, ville jeg levert den til doktor'n. Anonymous poster hash: 5ed79...de5
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Eller så har du fått sånn ondsinnet virus, og får snart en mail eller SMS om at du må betale for å få tilbake tilgangen. La doktor'n ta seg av det. Anonymous poster hash: 79900...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå