Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Har ei på 1,5 som har begynt i barnehage. Har lyst til å sette city crossen der og kjøpe en enkel trille. Men har også veeeldig lyst på en tfk. Vi går mye tur og den ser så deilig ut å trille også ser den komfortabel ut for barna. Men hvordan er den på vinterføre? I skogen? Og er den stødig nok til å brukes som sovevogn? Anonymous poster hash: b866f...deb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Eller mountain buggy Anonymous poster hash: b866f...deb
Sint naken biltyv Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Den vipper lett bakover. Styrete og trille i skogen. City crossen er bedre på alle måter syns jeg. Hadde begge men solgte tfken
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Stødig nok å trille, men vipper lett bakover. Skummel å ha som sovevogn i barnehage f.eks. Om du vil ha noe i samme sjanger, kan jeg anbefale Babyjogger City Elite eller City Mini GT. Den er myyyye stødigere selv om den også er trehjuling, har generelt bedre trillekomfort og jeg tror den også er hakket billigere (jeg kjøpte mine i USA). Anonymous poster hash: c9851...9c8
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Den er litt ustødig og ikke så veldig grei som sovevogn i barnehage, i likhet med mange 3 hjulsvogner Anonymous poster hash: 5e7d3...a68
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Jeg lurer på det samme. Er det med sportsdelen den velter lett, eller er det med bagen også? Har dere opplevd at den velter bakover uten at noe henger på styret? Anonymous poster hash: 16d49...c76
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Min har aldri tippet bakover 😊 den har vært på nippet, men da har stelleveska vært alt for tung. Jeg elsker min tfk! Kjempe god å trille, men ikke i skog. Jeg har satt city crossen i Bhg som sovevogn i Bhg, og bruker tfk hjemme. Anonymous poster hash: dd7c3...8a3
MillaCamilla Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Min Tfk har aldri tippet. Ikke vært i nærheten. Låser en forhjulet, fungerer den ypperlig på skogsvei etc.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Tfk er SUPER. I tillegg er den stor og bred, god plass til 2-3 åring I voksipose på vinteren... Anonymous poster hash: d85ea...4a9
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Kunnet ikke blitt mer fornøyd med TFK. Har den nå både hjemme og kjøpte en til for å ha i barnehagen. Vi går ofte turer i skog og mark, er super god. Bare pass på at hjulet er avstivet i vanskelig terreng/snø. Toåringen har veldig god plass i den, å den er lett å styre med. Vi er bare veldig fornøyd. Har aldri vippet bakover, forstår meg ikke på de påstandene. Har hatt en annen vogn i barnehagen før, men Tfk er favoritten. Anonymous poster hash: 68492...fab
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #11 Skrevet 14. august 2015 Tfk er ganske høy. Jeg som bare er 163 synes den var ugrei å ha oversikt over med kalesjen oppe. Jeg løper på grus med vogn og har testet tfk, Mountain buggy og b.o.b. De tre sammenlignet så likte jeg b.o.b best. Den kan ikke sammenlignes med de to andre når det gjelder demping i vognen. Den har lavest tyngdepunkt og oppleves som mer stødig. Buggyen var rett og slett skranglete i sammenligning. Tfk er en kvalitetsvogn da, men den er ganske dyr. B.o.b var den billigste. Det eneste dumme med den er at selen ikke kan løsnes slik at du får på normal vognpose. De har egne poser så jeg måtte kjøpe ny vinterpose. Det ble likevel billigere å kjøpe den med pose enn å kjøpe tfk uten. Jeg er veldig fornøyd med at jeg kjøpte den. Uansett, tfk er en flott og god vogn, vet bare ikke om den er verdt pengene når b.o.b er så mye billigere. Anonymous poster hash: 5f753...1d9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #12 Skrevet 14. august 2015 Min Tfk har aldri tippet. Ikke vært i nærheten. Låser en forhjulet, fungerer den ypperlig på skogsvei etc. Signerer denne, aldri vært i nærheten. Lurer på hvordan dere tippere laster vogna? Anonymous poster hash: 97cd2...f8f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #13 Skrevet 14. august 2015 Min Tfk har aldri tippet. Ikke vært i nærheten. Låser en forhjulet, fungerer den ypperlig på skogsvei etc. Signerer denne, aldri vært i nærheten. Lurer på hvordan dere tippere laster vogna? Anonymous poster hash: 97cd2...f8f Vi hadde en vogn som tippet i sovetiden i barnehagen. Selen var litt løs, så barnet lente seg ut over den ene kanten og vognen tippet sideveis. Anonymous poster hash: 5e7d3...a68
skjotta Skrevet 14. august 2015 #14 Skrevet 14. august 2015 Jeg har aldri opplevd at tfk vogna har tippet med mindre jeg har lesset håndtaket ned med varer og poser. (Og gjør jeg det slipper jeg jo ikke håndtaket) jeg jobber og i barnehage og den eneste vogna jeg har opplevd at har tippet er quinny. Den vogna er farlig. Kjører tfk vogna i skog og langs vei uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå