Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Hva slags klær bruker dere? Da tenker jeg ikke på uteklær Anonymous poster hash: fd808...bf0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Vanlige klær. Jeans, skjørt. Ikke klær jeg er redd for Anonymous poster hash: 9dc06...cee
Anonym bruker... Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Her bruker jeg alt jeg har.. Kanskje ikke den aller nyeste og dyreste buksa for eks men tenker litt på jobb når jeg handler klær..
Mamma_til_2 Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Alt mulig kjole, skjørt, dongeribukser, 2xu bukse, egentlig det jeg finner på morgningen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Olabukser/jeans, andre bukser i stretch. T-skjorter og enkle gensre som jeg ikke er refd for. Det er viktig for meg å se ordentlig ut på jobb, går derfor aldri i joggebukser fekd Anonymous poster hash: 4b314...e0a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Samme her; jeans, skjørt, tunika, skjorter etc, klær som tåler en "trøkk" og vask men allikevel ser greit ut. Særlig nå i tilvenningsperioden og nye foreldre inn prøver jeg å se ok ut som ped.leder, sminker meg til og med hver dag! Har alltid lang singlet/ topp på meg da jeg har en tendens til å få rørleggersprekk da bukser henger dårlig på hoftene. Anonymous poster hash: 70898...4ad
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Jeg var nok ei slik sjuske på jobb i bhg. Cubus kosebukse, singlet og cardigan. Sminket meg bestandig før jobb, og var ellers pen og velstellt. Men jeg orket ikke å sitte på gulvet i trang dongeri, og det er jo helst på gulvet sammen med barna vi bør sitte! 😊 Anonymous poster hash: 8a55e...9e3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Turbukser, joggebukser (ikke bomulll), bukser som er behagelige å bevege seg i og gode å ha under regntøy og vindbukse. Går aldri i trange bukser på jobb, synes det er ubehagelig. T-skjorter og fleecegenser/fleecejakke eller collegejakke. Går bare i tøy jeg ikke er redd skal få flekker Anonymous poster hash: d0e81...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå