Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags klær bruker dere? Da tenker jeg ikke på uteklær

Anonymous poster hash: fd808...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlige klær. Jeans, skjørt.

Ikke klær jeg er redd for

Anonymous poster hash: 9dc06...cee

Skrevet

Her bruker jeg alt jeg har.. Kanskje ikke den aller nyeste og dyreste buksa for eks men tenker litt på jobb når jeg handler klær..

Skrevet

Alt mulig kjole, skjørt, dongeribukser, 2xu bukse, egentlig det jeg finner på morgningen.

Skrevet

Olabukser/jeans, andre bukser i stretch. T-skjorter og enkle gensre som jeg ikke er refd for. Det er viktig for meg å se ordentlig ut på jobb, går derfor aldri i joggebukser fekd

Anonymous poster hash: 4b314...e0a

Skrevet

Samme her; jeans, skjørt, tunika, skjorter etc, klær som tåler en "trøkk" og vask men allikevel ser greit ut. Særlig nå i tilvenningsperioden og nye foreldre inn prøver jeg å se ok ut som ped.leder, sminker meg til og med hver dag! :)

Har alltid lang singlet/ topp på meg da jeg har en tendens til å få rørleggersprekk da bukser henger dårlig på hoftene.

Anonymous poster hash: 70898...4ad

Skrevet

Jeg var nok ei slik sjuske på jobb i bhg.

Cubus kosebukse, singlet og cardigan. Sminket meg bestandig før jobb, og var ellers pen og velstellt.

Men jeg orket ikke å sitte på gulvet i trang dongeri, og det er jo helst på gulvet sammen med barna vi bør sitte! 😊

Anonymous poster hash: 8a55e...9e3

Skrevet

Turbukser, joggebukser (ikke bomulll), bukser som er behagelige å bevege seg i og gode å ha under regntøy og vindbukse. Går aldri i trange bukser på jobb, synes det er ubehagelig.

T-skjorter og fleecegenser/fleecejakke eller collegejakke. Går bare i tøy jeg ikke er redd skal få flekker

Anonymous poster hash: d0e81...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...