Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Vet det er sjelden, men mistenker at toåringen har det. Grunnen er hyppige "forkjølelser", med rennende blankt snørr og tett nese. Mye trøtt på dagtid, selv dager det skjer lite. Har bjørk på tomta, så begynte å lure på om det er pollenallergi og ikke ørten forkjølelser siden i våres han har hatt... Anonymous poster hash: 02513...3cf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Min har det. Men bjørkepollen har gitt seg for lengst, du burde ha merket endring da. Få ham testet Anonymous poster hash: 02b7e...fa0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Min har det. Men bjørkepollen har gitt seg for lengst, du burde ha merket endring da. Få ham testet Anonymous poster hash: 02b7e...fa0 Ååå har det? Kan lite om dette. Så at det er moderat med pollen i Møre og Romsdal nå. Bor på landet. Tror vi bestiller en legetime og sjekker😊 Hi Anonymous poster hash: 02513...3cf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Min har det. Men bjørkepollen har gitt seg for lengst, du burde ha merket endring da. Få ham testet Anonymous poster hash: 02b7e...fa0 Ååå har det? Kan lite om dette. Så at det er moderat med pollen i Møre og Romsdal nå. Bor på landet. Tror vi bestiller en legetime og sjekker😊 Hi Anonymous poster hash: 02513...3cf Ja, det ga seg i skiftet april/mai... Nå er det gress og burot. Anonymous poster hash: 0d1f1...8bf
NormaJean Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Vet det er sjelden, men mistenker at toåringen har det. Grunnen er hyppige "forkjølelser", med rennende blankt snørr og tett nese. Mye trøtt på dagtid, selv dager det skjer lite. Har bjørk på tomta, så begynte å lure på om det er pollenallergi og ikke ørten forkjølelser siden i våres han har hatt... Anonymous poster hash: 02513...3cf Kan være allergisk for både Bjørk og burot. Min ene fikk påvist pollenallergi ved 2 års alder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå