Gå til innhold

Svigermonster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt noen få, svært få mennesker som jeg ikke liker i mitt liv. Den ene er min svigermor. Jeg har problemer med å forholde meg til henne, rett og slett fordi jeg ikke liker henne. Liker ikke blikket hennes, og liker ikke å måtte svare på spørsmålene hennes. Vi er veldig ulike. Jeg blir nesten alltid litt avvisende når jeg møter henne, trekker meg bort. Jeg klarer ikke tvinge meg selv til å like henne heller. Bare det å skulle småprate med henne byr meg imot, fordi da stiller hun så mange spørsmål om meg som jeg ikke ønsker å svare på. Hun er svært nysgjerrig. Noen andre som har opplevd det samme? Er lei av å hele tiden ønske dama dit peppern gror, men det lar seg jo ikke gjøre for meg å tvinge meg selv til å like henne heller. Jeg missliker hele svigermonstetet..

Anonymous poster hash: 56a32...243

Anonymous poster hash: 490fe...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har møtt noen få, svært få mennesker som jeg ikke liker i mitt liv. Den ene er min svigermor. Jeg har problemer med å forholde meg til henne, rett og slett fordi jeg ikke liker henne. Liker ikke blikket hennes, og liker ikke å måtte svare på spørsmålene hennes. Vi er veldig ulike. Jeg blir nesten alltid litt avvisende når jeg møter henne, trekker meg bort. Jeg klarer ikke tvinge meg selv til å like henne heller. Bare det å skulle småprate med henne byr meg imot, fordi da stiller hun så mange spørsmål om meg som jeg ikke ønsker å svare på. Hun er svært nysgjerrig. Noen andre som har opplevd det samme? Er lei av å hele tiden ønske dama dit peppern gror, men det lar seg jo ikke gjøre for meg å tvinge meg selv til å like henne heller. Jeg missliker hele svigermonstetet..

Anonymous poster hash: 56a32...243

Anonymous poster hash: 490fe...fa4

Jeg synes vel at den som virker mest monstrøs her er du.

Skrevet

Vi kan ikke like alle,men oppføre oss kan alle. Jeg har heller ikke noe godt forhold til min svigermor. Det begynte bra,men etterhvert som hun ble "varm i trøya" tråkket hun over alt av grenser og var veldig respektløs mot mannen og meg. Mannen snakket til henne flere ganger uten at det hjalp. Til slutt sa jeg fra om at dette fant vi oss ikke i og så oss nødt til å ha en pause fra henne. Da ble hun ydmyk og ba om unnskyldning,så nå har vi en grei kontakt,mest pga hensyn til barna.

Bare si at du ikke er interessert i alle disse spørsmålene.

Anonymous poster hash: 02101...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...