Gå til innhold

Skulle ønske jeg var ung igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dager skulle jeg så gjerne vært 20 år, fersk student og med livet foran meg.. Fest, flørt og nyte livet.

Men så tenker jeg at det egentlig er ganske greit med det etablerte livet med hus, familie og fast jobb.

Jeg er vel ikke den eneste som har det sånn innimellom? ;)

Anonymous poster hash: d1620...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Fylte 30 i år og tror det er 30 års krisa som har tatt meg. Ville også skrudd tiden litt tilbake. Ble selv gravid som 19 åring så fikk aldri den frie tiden selv om jeg festet hardt fra jeg var 14-19 og må jo innrømme at jeg fortsatt er glad i å ta meg en fest enda så gammel jeg er.

Anonymous poster hash: fc571...e3d

Skrevet

Å nei og nei, ønsker meg virkelig ikke tilbake til jeg var 20. Det var en kul tid, men er jo så mye mer behagelig og fint nå. Trygt og stabilt forhold og morsomt og koselig familieliv. Utrolig digg å slippe flørting, dating, fyllefesting, skole og all usikkerhet, sorg og savn som følger med.  Nå har jeg det stort sett alltid bra. Sånn var det ikke da jeg var 20. Lengter ikke tilbake et sekund!! :-) Meeen savner den 20-årige kroppen litt da.. ;-)

Skrevet

Gud, nei. Jeg er midt i tredveårene og har aldri før hatt det så bra. Trygg på meg selv, bra mennesker rundt meg (kresen nok til å sørge for det etter hvert), klok nok til å velge ting jeg har godt av.

Anonymous poster hash: ccc53...f96
Skrevet

Det eneste jeg skulle ønske meg var at skaden jeg fikk ikke hadde skjedd! Jeg lever med smerter og kvalme hver eneste dag. Skjedde da jeg var 30.

Anonymous poster hash: 17bbc...f07
Skrevet

Jeg kan savne å være ung og singel, kunne flirte, kline, tulle og tøyse. Kan også (noen) dager savne ikke å ha ansvar. Kunne legge opp hele dagen akkurat som det passer meg, samt å studere og ha "100 venner som alltid vil finne på noe. Når det er sagt, hver alder sin sjarm, og ville aldri vært foruten mann og barn!

Anonymous poster hash: 96514...0e4

Skrevet

Nei, livet er best etter 40...😀

Anonymous poster hash: 31808...839

Skrevet

Grøss, nei takk! Det var gøy å leve livet med festing og færre forpliktelser. Men gud bedre så mye bedre det er med stabil mann, barn, eget hus, fast jobb, gode voksne venner og betydelig mer intelligente samtaler. Ønsker meg ikke tilbake, men er glad jeg fikk oppleve ungdomslivet da jeg var ung.

Skrevet

Skulle så gjerne vært ung igjen, studert og tatt helt andre valg her i livet. Nå er jeg 37 år, alene med 2 barn, elendig økonomi, kronisk syk, prøver å studere for å kunne bedre situasjonen, men må ta permisjon i år, da jeg er alt for syk. Vet jo ikke engang om jeg noensinne klarer å fullføre, eller om jeg klarer å jobbe om jeg fullfører.

Anonymous poster hash: 88644...493
Skrevet

Å nei, i 20- årene lette jeg bare etter en kjæreste, og tok gale valg, festet og studerte. Savner det IKKE!! Nå har jeg et hektisk liv med mange barn og jobb, men har en flott mann og et stabilt liv som jeg ikke vil bytte bort! Har egentlig vært veldig heldig!

Anonymous poster hash: b4310...5d3
Skrevet

Er 30, og har det mye bedre med meg selv. Gode venner, snill og tålmodig mann, barn, hus og bil.

Da jeg var 18-20 var jeg med feil folk, festet mye, forholdet til daværende kjæreste var ikke så bra. Psyken svingte opp og ned, fra glad til usikker

Anonymous poster hash: 8960e...1c5

Skrevet

Nei herregud. Nå er jeg 40 og livet har aldri vært bedre!

Økonomien er romslig, familien komplett, fortsatt forelsket i mannen, sex har aldri vært bedre, jeg er trygg og komfortabel med meg selv.

Ville aldri vært 20 igjen.

Anonymous poster hash: 65f7b...eeb

Skrevet

Det gjør ikke jeg. Trives veldig godt der jeg er akkurat nå (32 år) og barna begynner å bli store. Love it!

Skrevet

Nei, livet er best etter 40...😀

Anonymous poster hash: 31808...839

Helt enig !

Anonymous poster hash: 4bdcc...06e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...