Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Mange som har kjipe svigermødre. Hva med svigerfedre? Har dere noen problemer der? Jeg kommer overrens med svigerfar, fordi jeg burde og fordi jeg må. Men jeg mener at han er en ganske fæl mann på mange områder. Han har favorisert sine barn, og han kan være veldig nedlatende mot både barn og voksne. Han latterliggjør ofte på andres bekostning, og å være på besøk hos ham innebærer at jeg svelger kameler hele tiden for å bevare husfreden. Jeg liker ham ikke. Han er en intelligent mann, men han er sosialt ute å kjøre. Dette viser seg i at han er upassende uten at han skjønner det selv. Jeg tror ikke alltid han mener å være ond, jeg tror ikke han skjønner det selv til tider. Et eksempel er at han (for å heve sin egen selvfølelse) trykker ned andre, sammen om det er barnebarna. Så lenge han føler seg bedre, så gjør han det. Dritt at jeg må holde ut for familiens skyld. Mest lyst til å be ham ryke. Anonymous poster hash: 06119...060
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Ja, han klår. En vakker dag kommer han til å få seg en saftig ørefik.. Jeg får lov av svigermor.Haha. Heldigvis bor de langt unna. Anonymous poster hash: c5da5...5e2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Nei, jeg har en super svigerfar!! Dessverre bor han langt unna, men i helgen kommer han på besøk!! Vi gleder oss!! Anonymous poster hash: 4d092...f93
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Pga min samboers oppvekst er jeg ikke noe særlig glad i svigerfar. Han kan være litt ovenpå, men jeg tar igjen. Har ingen respelt for han etter hvordan han har vært. Han har fått ny dame med to barn. Hennes datter har blitt hans favoritt barn, og han viser det tydelig for sine egen 3 gutter. Dem er voksne, men alikevel kan det være vondt at faren dems plutselig finner ut at han skal være en far for stedatter. Jeg gjennomskuer hans falske oppførsel og er nok derfor vi ikke liker hverandre så godt. Anonymous poster hash: 89501...daf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Svigerfar er helt topp, men sønnen hans (min svoger) er desverre slik du beskriver. Han er også en manipulere lystløgner som aldri har tålt meg og ofte viser det... Superhyggelig på sosiale medier, men stikk motsatt in real life. Vi har i alle år prøvd å få til et godt forhold, men har kommet til nå at vi kan rett og slett ikke være sammen med han. Trist hvor mye slike mennesker kan ødelegge Anonymous poster hash: a97d3...56a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Liker svigermor. Liker IKKE svigerfar. De er skilt. Han er så egoistisk og meget spesiell, så har minst mulig kontakt med han. Anonymous poster hash: b4dc4...117
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Svigerfar er en super herlig mann. Synd ham bor så langt unna. Alle blir behandlet likt (ulikt blir de, men det har jo litt med å gjøre på hvor vi bor henn i landet. Ikke lett å passe barnebarn nå vi bor på andre siden av landet, det sier seg selv) Anonymous poster hash: 58449...920
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Svigerfar er helt ok, men ikke en mann jeg synes er rettferdig. Min mann har to søsken, men de har en annen mor. Mannen min har ikke hatt så mye kontakt med sin far i oppveksten, men det har tatt seg opp nå etter han har fått barnebarna. Men det som irriterer meg så er at de to søskena får ting hele tiden. De har fått mopeder, får masse penger til hobbyer, bursdagsgaver+++. Mannen min får nesten aldri noe. Vi fikk dog endel til bryllupet, men han får aldri bursdagsgave eller andre ting. Søskena er 5år yngre, ikke etablerte. Det værste jeg vet er folk som gjør forskjell på ungene sine. Og nå har han jo såååå lyst til å ha masse kontakt med barnebarna, men har aldri vært der for min mann...! Anonymous poster hash: 83479...967
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Svigerfar "redder" oss i hverdagen. Han stiller opp som barnevakt, og hjelper til med oppussing og andre prosjekter. Uten ham hadde det vært vanskelig å få kabalen med overtid, jobbreiser, voksen trening, fritidsaktiviteter og diverse turer, turneringer o.l. med barna til å gå opp! Anonymous poster hash: b5fd2...a42
Hjertefru Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Svigerfar er en herlig, sosial eldre mann som alle liker. Han er den av besteforeldrene som barnebarna har best kontakt med. Han er den fødte diplomat, hvis noen er uvenner kommer han med akkurat rett replikk i rett tid, og gemyttene roer seg. I et familieselskap var han ute for å røyke en snartur, og en litt flau stillhet bredte seg. Da kom det fra barnebarnet på 6 år: "Hvor ble stemningen av? Tok farfar den med seg ut på verandaen?"
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Jeg har en svigerfar som jeg ikke liker særlig godt. Han er selvopptatt og egoistisk. Han er ikke lenger gift med svigermor og det er umulig å forstå at de noen gang har vært gift, for hun er verdens skjønneste dame! Jeg er veldig glad i mine egne foreldre, kjenner de godt og trives bra med dem men objektivt sett er svigermor den beste av alle:-) Snillere dame finnes knapt:-) Anonymous poster hash: 50f7f...8c3
skjotta Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 Svigerfar var kjempestolt når søsteren til mannen ble sammen med en platearbeider. "første i familien med utdannelse". Jeg har en bachelor og studerer til mastergrad...
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Har verdens enkleste svigerfar, heldigvis
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 Min svigerfar var en fantastisk god og snill mann. Dessverre gikk han bort så altfor tidlig 😔 Anonymous poster hash: 33bfc...ca7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #16 Skrevet 14. august 2015 Ja. Han kom ikke i toåringens bursdagsselskap fordi han ikke gadd og var frekk nok til å ringe kona si imens vi satt og spiste for å høre om hun hadde laget "ordentlig mat" til ham. Han klarer nemlig ikke å lage middag selv, i en alder av 63 år. Og så forventer han at svigermor, i tillegg til å måtte lage mat til ham før hun drar, skal finne på en eller annen unnskyldning som alle gjennomskuer gang på gang. Har en kente fra før, og venter et nytt barn. Et familiemedlem klarte å si at hun håpet at neste var et visst kjønn. "Ja,mdet får vi inderlig håpe....." Sa svigerfar oppgitt. Han har også ikke noe imot å slå ihjel kjæledyr, og tenker utelukkende på seg selv hver eneste dag. Han og svigermor er pensjonister og han gjør ikke en dritt hjemme, hun gjør alt. Vasker klær, gjør annet husarbeid, handler, lager mat. Gidder ikke engang å kjøre henne på butikken, han kjører kun til biltema eller andre butikker HAN finner interessante. Han er ekkel i oppførselen som at han ikke vasker hendene etter å ha vært på do, og kommenterer om folk skal på do, at de sikkert skal drite osv. Anonymous poster hash: 80af9...1e3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #17 Skrevet 14. august 2015 Svigermor 👍❤️ Svigerfar 👍❤️ Anonymous poster hash: d68c0...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå