Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Samboeren min greide med et uhell og kjøre over foten min! Han måtte da også rygge tilbake over den siden foten var inneklemt under hjulet. Hjelp! Merker man det med en gang hvis tærne er forstuet eller brekt? Jeg greier å røre på stor tåa Anonymous poster hash: ff96e...329
Hjertefru Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Ville gått til legen ja. Fått tatt rtg i det minste.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Ja, det må du få tatt røngten av. Også får du heller ringe inn å si fra på jobb at du ikke kommer
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Hvis det ikke er verre enn at du har tenkt deg på jobb hadde jeg droppet lege. Anonymous poster hash: 8ecd8...678
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Tok meg fri. Sikkert greit og sjekke Anonymous poster hash: ff96e...329
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Uten smerter og med bevegelighet så trengs virkelig ikke legebesøk! Hadde du vært skadet hadde du vel visst det? Anonymous poster hash: 1f860...45b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Uten smerter og med bevegelighet så trengs virkelig ikke legebesøk! Hadde du vært skadet hadde du vel visst det? Anonymous poster hash: 1f860...45b Lette brudd er ikke alltid like lette å oppdage. Alle kjenner ikke smerter, så hun gjør lurt i å ta en tur. Anonymous poster hash: 13dd0...098
Pobie Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Jeg hadde ikke reist til lege hvis jeg kunne bevege foten og tærne uten smerter. Da ville jeg avventet et par dager og sett hvordan det gikk.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Jeg tar en tur. Foten ble kjørt over og rygget over om igjen av en bil! Anonymous poster hash: ff96e...329
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Er uansett ikke mye de gjør ved brudd i foten utenom smertelindring, men det trenger du jo ikke. Anonymous poster hash: 68ccf...643
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Hvis man har bevegelse og ikke smerter, trenger man virkelig ikke å gå til legen. Brudd i tær/småben i foten kan uansett ikke leges på annen måte enn hvile og smertelindring hvis det gjør vondt. Og seriøst?? Han måtte selvfølgelig ikke kjøre tilbake over foten din dersom den var i klem! Hørt om jekk?? Anonymous poster hash: 9b3e2...395
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Hvis man har bevegelse og ikke smerter, trenger man virkelig ikke å gå til legen. Brudd i tær/småben i foten kan uansett ikke leges på annen måte enn hvile og smertelindring hvis det gjør vondt. Og seriøst?? Han måtte selvfølgelig ikke kjøre tilbake over foten din dersom den var i klem! Hørt om jekk?? Anonymous poster hash: 9b3e2...395 Hørt om hjulbue? Anonymous poster hash: 9f708...a14
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 Hvis man har bevegelse og ikke smerter, trenger man virkelig ikke å gå til legen. Brudd i tær/småben i foten kan uansett ikke leges på annen måte enn hvile og smertelindring hvis det gjør vondt. Og seriøst?? Han måtte selvfølgelig ikke kjøre tilbake over foten din dersom den var i klem! Hørt om jekk?? Anonymous poster hash: 9b3e2...395 Hørt om hjulbue? Anonymous poster hash: 9f708...a14 Jada! Regner imidlertid ikke med at tåa de satt fast i hjulbua?? Anonymous poster hash: 9b3e2...395
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Det samme skjedde min datter, men gikk helt fint, ingen skader. Så hadde ikke dratt til lege, så lenge du kan røre på tærne. Anonymous poster hash: 63b22...64b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 For mange år siden var det en bil som rygga oppå foten min, stoppa og kjøre frem igjen, falt meg aldri inn å dra til lege med det for foten virka helt fin etterpå. Har ikke hatt trøbbel i senere tid heller. Synes du overdriver en smule her nå. Hadde skjønt der om du hadde smerter, men ikke når du har full bevegelighet og er smertefri Anonymous poster hash: ec01d...548
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #16 Skrevet 13. august 2015 For mange år siden var det en bil som rygga oppå foten min, stoppa og kjøre frem igjen, falt meg aldri inn å dra til lege med det for foten virka helt fin etterpå. Har ikke hatt trøbbel i senere tid heller. Synes du overdriver en smule her nå. Hadde skjønt der om du hadde smerter, men ikke når du har full bevegelighet og er smertefri Anonymous poster hash: ec01d...548 Hun har jo ikke full bevegelighet, hun kan ikke røre på storetåen Anonymous poster hash: 6e9b0...128
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #17 Skrevet 13. august 2015 Kan du gå på foten uten problem hI? Anonymous poster hash: 6e9b0...128
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #18 Skrevet 13. august 2015 For mange år siden var det en bil som rygga oppå foten min, stoppa og kjøre frem igjen, falt meg aldri inn å dra til lege med det for foten virka helt fin etterpå. Har ikke hatt trøbbel i senere tid heller. Synes du overdriver en smule her nå. Hadde skjønt der om du hadde smerter, men ikke når du har full bevegelighet og er smertefri Anonymous poster hash: ec01d...548 Hun har jo ikke full bevegelighet, hun kan ikke røre på storetåen Anonymous poster hash: 6e9b0...128 Jo, hun kan røre på storetåa Anonymous poster hash: accb8...7bd
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #19 Skrevet 13. august 2015 For mange år siden var det en bil som rygga oppå foten min, stoppa og kjøre frem igjen, falt meg aldri inn å dra til lege med det for foten virka helt fin etterpå. Har ikke hatt trøbbel i senere tid heller. Synes du overdriver en smule her nå. Hadde skjønt der om du hadde smerter, men ikke når du har full bevegelighet og er smertefri Anonymous poster hash: ec01d...548 Hun har jo ikke full bevegelighet, hun kan ikke røre på storetåen Anonymous poster hash: 6e9b0...128 Jo, hun kan røre på storetåa Anonymous poster hash: accb8...7bd Sorry, ser nå at jeg leste feil Anonymous poster hash: 6e9b0...128
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #20 Skrevet 13. august 2015 Hvis man har bevegelse og ikke smerter, trenger man virkelig ikke å gå til legen. Brudd i tær/småben i foten kan uansett ikke leges på annen måte enn hvile og smertelindring hvis det gjør vondt. Og seriøst?? Han måtte selvfølgelig ikke kjøre tilbake over foten din dersom den var i klem! Hørt om jekk?? Anonymous poster hash: 9b3e2...395 Brudd i tær er nå en ting (selv om det hender at de blir operert de og), men det er relativt mange brudd i småbein som i det minste skal kontrolleres og eventuelt gipses! Noen skal også opereres. Hvis HI har smerter i foten synes jeg rtg er på sin plass. Hvis HI ikke har vondt, og bevegeligheten er god kan hun vente. Anonymous poster hash: afea2...869
Mamma_til_2 Skrevet 13. august 2015 #21 Skrevet 13. august 2015 Du må dra til legen/ legevakt om ikke annet for og få smertestillende og få høre om hva du skal gjøre slik at foten ikke hovner opp etc! Og sorry men hvordan fikk du foten opp i hjulbuen det høres ganske vondt ut!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #22 Skrevet 13. august 2015 Du må dra til legen/ legevakt om ikke annet for og få smertestillende og få høre om hva du skal gjøre slik at foten ikke hovner opp etc! Og sorry men hvordan fikk du foten opp i hjulbuen det høres ganske vondt ut! 1. Hun har IKKE smerter så unødvendig med smertestillende. 2. HI har aldri snakket om at foten kom opp i hjulbuen. Det var noen andre som snakket om det. Anonymous poster hash: 68ccf...643
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #23 Skrevet 13. august 2015 Du må dra til legen/ legevakt om ikke annet for og få smertestillende og få høre om hva du skal gjøre slik at foten ikke hovner opp etc! Og sorry men hvordan fikk du foten opp i hjulbuen det høres ganske vondt ut! Til legevakt for å høre hvordan foten ikke skal hovne opp??! Hold den høyt. Dette er grunnen til lange køer hos landets legevakter.... Anonymous poster hash: 2618a...24e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #24 Skrevet 13. august 2015 Spent på hvordan det går med HI! Anonymous poster hash: dc7b9...b6d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #25 Skrevet 13. august 2015 Du må dra til legen/ legevakt om ikke annet for og få smertestillende og få høre om hva du skal gjøre slik at foten ikke hovner opp etc! Og sorry men hvordan fikk du foten opp i hjulbuen det høres ganske vondt ut! 1. Hun har IKKE smerter så unødvendig med smertestillende.2. HI har aldri snakket om at foten kom opp i hjulbuen. Det var noen andre som snakket om det. Anonymous poster hash: 68ccf...643 Plager det det veldig hvis Hi oppsøker lege? Anonymous poster hash: 13dd0...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå