Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner da ikke med skifting på seng, rydding og støvsuging, men vask eller mopping av gulv og vask inni hyller osv?

Anonymous poster hash: 3feed...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten aldri. Et par ganger i året kanskje. Støvsuger jo oftere selvsagt.

Anonymous poster hash: bd3e6...e4e

Skrevet

Barna rydder, støvsuger og vasker av pult, vinduskarm, ytterst på hyllene ol. hver uke, pappen eller jeg vasker over gulve ca en gang annen hver måned. Eller om det er behov så klart. Det blir ikke så skittent på gulvene deres, så jeg tenker at det holder. Vi vasker ikke oftere i resten av huset heller, med unntak av kjøkkenet der det blir mer flekker. Små flekker ellers tar vi bare med en klut. Inne i hyller blir tatt hver gang vi reorganiserer litt på rommene, ca en gang i halvåret.

Anonymous poster hash: 809a1...244
Skrevet

Veldig sjeldent, 3-4 ganger i året kanskje. De har store gulvtepper på gulvene, så det er ikke så mye gulv igjen å vaske rundt. Flytter på møbler og bærer ut tepper de gangene gulvene vaskes. Vaske i hyller tar jeg samtidig som støvtørking. Vaske i skuffer og skap gjør jeg når jeg går gjennom klær noen ganger i året. Støvsuger nesten daglig.

Skrevet

Nesten aldri, bare støvsuger. De er store og spiser aldri noe på rommene, så det blir ikke møkkete. Tørker støv i hyller og oppå skap ca hver andre uke.

Anonymous poster hash: 84f8d...e77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...