Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Første skoledag klærne er snart klar. Men litt usikker på hvilken kjole jeg bør velge. Er den rosa for pyntete? Er meldt ganske bra vær neste torsdag. Har i tillegg evt. grå strømpebukse og kvit jumper. Er første gang for oss så usikker på hva barna går i;) Anonymous poster hash: 38a9e...fc2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Mmm. Filen var visst for stor til å lastes opp. Så får ikke sett bilde av kjolen. Men hva skal deres barn ha på dere? HI Anonymous poster hash: 38a9e...fc2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Min datter kommer enten til å gå i hvit kjole og stømpebukse, ellr i en ny lilla bukse med en fin genser til. Det kommer helt an på været. Jeg har tidligere hatt 3 førsteklassinger, gutter, og jeg ser at det varierer veldig hva barna har på seg. Anonymous poster hash: c69d3...8de
Elsker livet Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Noen få barn er klar for ball på slottet, mens de fleste kommer i nye/hele hverdagsklær gjerne satt sammen med litt mer omtanke enn ellers. Håret er også viet mer oppmerksomhet denne dagen. Det varierer kanskje litt rundt i landet. Her i bygda er de aller fleste nokså hverdagslige også første skoledag.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Eldste skal ha på grå fotsid kjole med sort cardigan, mellomste skal ha olabukse og t-skorte/genser, alt etter været. Begge har fått nye klær og er klare Anonymous poster hash: e8630...357
Superdolly Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Noen få barn er klar for ball på slottet, mens de fleste kommer i nye/hele hverdagsklær gjerne satt sammen med litt mer omtanke enn ellers. Håret er også viet mer oppmerksomhet denne dagen. Det varierer kanskje litt rundt i landet. Her i bygda er de aller fleste nokså hverdagslige også første skoledag. Sånn er det her også.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Spurte yngste her nå, om det var noe hun trengte til skolestart, om hun skulle ha noen nye klær. "Nææ", var svaret, "finner sikkert noe i skapet, jeg bryr meg ikke".
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Eldste skal ha på grå fotsid kjole med sort cardigan, mellomste skal ha olabukse og t-skorte/genser, alt etter været. Begge har fått nye klær og er klare Anonymous poster hash: e8630...357 Fotsid kjole????? Hvor gammel?? Anonymous poster hash: 99871...a39
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Her er det og barn kledd i vanlige klær, men gjerne nye klær. Noen av jentene i kjoler. Sønnen min hadde farget jeans og t-shirt da han startet i 1.klasse. Han bestemte selv hva han ville ha, og det var nytt. Nå starter han i 3. klasse, og det er nye klær nå og, som han har fått velge selv. Kule jeans, t-shirt og genser. Anonymous poster hash: 39600...8cb
soleia Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Åh, hadde lyst å ha på poden ei fin skjorte til jeansen på første skuledagen, men blir han for pynta då? Er då mange jenter i kjole, så gutane kan vel pynte seg litt og? Kva pleier gutar å gå i sin aller første skuledag?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Min hadde ny hvit kjole med sving. Er kjolejente. Anonymous poster hash: 4ea32...23c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Smårutete rød og hvit kjole og hvite knestrømper, røde ballerinasko med rem. Anonymous poster hash: 4d3f1...d96
Gjest 5 andre Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 Her velger ungene klær selv etter været. Hun ene kommer garantert til å pynte seg (hver dag), de to andre lar det nok være. Ulike personligheter, ulike valg. De får ikke noe nytt til den dagen, men nytt gjennom hele året etter behov.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Eldste skal ha på grå fotsid kjole med sort cardigan, mellomste skal ha olabukse og t-skorte/genser, alt etter været. Begge har fått nye klær og er klare Anonymous poster hash: e8630...357 Fotsid kjole????? Hvor gammel?? Anonymous poster hash: 99871...a39 Sånn lang tynn kjole som er så in nå (ifølge henne selv) Hun er 11 Anonymous poster hash: e8630...357
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 Her var det i fjor en gutt som var pyntet i dress, mens de andre guttene hadde hverdagsklær. Han skilte seg negativt ut. Vanskelig å leke ute så pyntet. Hvilken klasse slutter barna å ha helt nye klær første skoledag? Anonymous poster hash: c4cee...919
BøllefrøOgBolla Skrevet 13. august 2015 #17 Skrevet 13. august 2015 Her skal hun ha kjole på, etter eget valg. Med cardigan og ballerinasko. ❤️ Ikke stivpyntet, men litt mere hverdagskjole 😃 Vi fikk alltid nye klær til skolestart, men da typiske "bruksklær" - ikke pentøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå