Gå til innhold

Hvilke planer har dere i helgen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her drar gutta til pappaen sin og jeg skal nyte siste frihelgen før det braker løs med skolestart 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det muligens namsskogen 👍👏👏gleder oss

Skrevet

Her jobber vi begge turnus, og ofte om hverandre, så gleder meg til fri sammen. Da blir det kos og lek med toåringen😊Jeg skal i et selskap fredagskvelden, mens mannen reiser på besøk til sin bror lørdag ettermiddag til søndag kveld. Lørdag kveld skal jeg kose meg hjemme alene med en serie/film og noe godt😊Søndag besøker nok jeg og toåringen familie, eller inviterer noen til oss. På kvelden skal jeg forberede meg og mini på en ny uke med jobb ig dagmamma😊

Anonymous poster hash: 98a54...1d3

Skrevet

Vi reiser til København! Melder 27 grader og regn! Håpløst å pakke.

Anonymous poster hash: d9e2e...9af

Skrevet

Her blir det bare hjemmekos. Jeg jobber, resten av huset har fri tror jeg.

Mannen har begynt å male og gjøre noen ting ute, så han skal jeg ikke forstyrre. Ungene blir nok å leke, være med vennr og suse rundt tenker jeg. Mandag starter hverdagen igjen for fult med jobb, fotballkamp, treninger og skole.

Anonymous poster hash: 27c24...5b3

Skrevet

Vi skal på tur med svigers og mine foreldre. Skal kose oss på hotell og spise masse god mat og shopping. Regner med at junior kommer til å få det kjempegøy. Vi  skal være på hotell med stort badeanlegg. Regner med han kommer til å bo i bassenget sammen med pappaen og morfaren. Vi gleder oss alle sammen.

Anonymous poster hash: c9cb7...d01
Skrevet

Dyrepark og basseng med kidsa ;-) får ny bil i morgen og skal teste den :-) så har største første skoledag i 1 kl tirsdag i neste uke, blir spennende :-)

Anonymous poster hash: 19142...300

Skrevet

Grille hos et vennepar på fredag med flere andre. Ut på byen med noen venninner på lørdag 🍸🍸

Anonymous poster hash: ffc4b...f14

Skrevet

Har frihelg, skal kose meg sammen med mannen min. Lage oss gode middager å nyte god vin :D

Anonymous poster hash: 028bb...450

Skrevet

Jobbhelg :) kveldsvakt i morgen, men heldigvis dagvakter resten. Om været holdet blir det nok ut på sjøen med båten :)

Skrevet

Stølshelg på lørdag, med hele svigerslekta og andre som har sel på samme stølen. Bursdag til bestemoren min på søndag.

Anonymous poster hash: be6f9...1af

Skrevet

Triathlon i byen i helga, så skal se på det. Ellers ingen planer

Anonymous poster hash: 9e295...cc9

Skrevet

Skal i 50-årsdag lørdag kveld og arrangere barnebursdag hjemme søndag.

Anonymous poster hash: 0db53...c89
Skrevet

Arrange barnebursdag på lørdag, antar dermed at søndag kanskje blir ryddedag ;)

Anonymous poster hash: 78b90...0ff

Skrevet

Høstens første fotballcup med kamper både lørdag og søndag så vi må overnatte, 11-åringen spiller

Anonymous poster hash: 8eb28...514

Skrevet

En bytur lørdag formiddag og ellers ingen planer. Blir der fint vær søndag så drar vi nok til et friluftsområde i Malvik:-)

Skrevet

Har barnefri , mini skal bli med besteforeldrene på hytta :)

Imorgen blir det vel bare og slappe av,mens lørdag er det vasking av klær og fotball kamp :) tenkte og spise biff, sushi og slike ting når han er vekk, er ikke noe han liker uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...