Gå til innhold

Arbeidstøy for ansatte i barnehager


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har noen gode, eller dårlige, erfaringer med hele dresser (altså utedress) til voksne som jobber i barnehager? Har dere noen anbefalinger? 

Hvem dekker arbeidstøyet deres, er det barnehagen, eller dere selv?


Anonymous poster hash: 76425...039



Anonymous poster hash: 76425...039
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i privat Espira de dekker jakke, utebukse ,regntøy ,fleesgengenser , hettegenser og 5 t skjorter står Espira på syns er helt Ok i kommunal får du 175 kr i kles godtgjørelse.

 

Syns heldress er Ok gjerne fra blåkledde de har gode dresser

 

Anonymous poster hash: d1baa...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i privat Espira de dekker jakke, utebukse ,regntøy ,fleesgengenser , hettegenser og 5 t skjorter står Espira på syns er helt Ok i kommunal får du 175 kr i kles godtgjørelse.

 

Syns heldress er Ok gjerne fra blåkledde de har gode dresser

 

Anonymous poster hash: d1baa...4db

 

Er det Blåkläder du mener? Hva er bra med den dressen, og er det noe som du syntes ikke er så bra? Utseende på dressen appellerer ikke helt til meg, men det er kanskje bare meg ;) Hvilken dress har du erfaring med, en sånn tykk vinterdress eller de tynnere typene der? Jeg kikket på nettsiden dems.

 

Anonymous poster hash: 76425...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 ja er blåklader mener ;)  hadde  den tykke finnes i grå blå og rød . den ser ikke lekker ut men er ikke mange dresser som gjør det . den er god og ha på og når man er opp og ned og rundt med barna er den god og hindrer ikke bevegelse , derfor likte jeg den , 

 

har kjøpt på obs den funker også men trangere og mindre bevegelig 

 

armyshop har jeg handla på den var dårlig i sømmene så revna nesten med engang men god å ha på .  

 

evt blir det 2 delte da ser litt bedre ut   (bukse og jakke ) ulempen er gensere som glir opp  inni når du beveger deg og snø nedi osv men alt er mulig ;) 

 

jeg har jobbet 13 år i bhg og har brukt dress  men nå i privat  er det todelt :) 

 

de har en dress på espira sin webshop som ser grei ut http://www.espirawebshop.no



Anonymous poster hash: d1baa...4db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...