SickMyDuck Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Ja, som overskriften viser så lurer jeg på hvordan din drømmedag hadde fortonet seg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Luksus hotell uten barn, bare meg og min mann. Anonymous poster hash: fd0b4...752
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 En hel dag forran bålet i skogen, men bena høyt Ungene kunne gjerne blitt med, men da med innestemme og "hvorfor ditt og hvorfor datt" knappen avskrudd Anonymous poster hash: 88cac...f41
Iselilja Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Jeg skulle våknet på en hytte på påler i havet utenfor en tropisk strand, og tatt morgenyoga i soloppgangen. Når jeg var ferdig skulle mann og barn våkne blide og opplagte. Vi skulle spist en deilig frokost av masse frisk frukt og iskaldt kildevann før vi kastet oss i havet, svømte, herjet og lo og så på alle de tropiske fiskene. Deretter skulle jeg møtt venninnene til lunsj i New York. Etter lunsjen skulle vi tatt en løpetur i Central Park blant trær med gule og røde blader i deilig, frisk høstluft, etterfulgt av spabehandlinger og et par vernissager med passende, boblende drikke. Så tilbake til paradisstranden for lek, sandslottbygging, strandvolleyball og kos med barna. En liten tur i regnskogen for å plukke mango rett fra trærne og hilse på eksotiske dyr, før vi vendte tilbake til bungalowen. Der skulle vi lese en fin bok, se solnedgangen, og bli liggende og se på stjernene. Det skulle være så stjerneklart at man kunne se Melkeveien. Etterhvert skulle også morild dukke opp i havet, og alle fem barna skulle sovne med store smil om munnene. Så var det tid for en lang, romantisk middag med mannen, før vi møtte alle vennene våre til dansing og latter på stranden langt ut i nattetimene. Vi skulle sovne lykkelige i armene på hverandre og glede oss til neste dag med barna. Dét ville vært min drømmedag💙
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Jeg skulle våknet på en hytte på påler i havet utenfor en tropisk strand, og tatt morgenyoga i soloppgangen. Når jeg var ferdig skulle mann og barn våkne blide og opplagte. Vi skulle spist en deilig frokost av masse frisk frukt og iskaldt kildevann før vi kastet oss i havet, svømte, herjet og lo og så på alle de tropiske fiskene. Deretter skulle jeg møtt venninnene til lunsj i New York. Etter lunsjen skulle vi tatt en løpetur i Central Park blant trær med gule og røde blader i deilig, frisk høstluft, etterfulgt av spabehandlinger og et par vernissager med passende, boblende drikke. Så tilbake til paradisstranden for lek, sandslottbygging, strandvolleyball og kos med barna. En liten tur i regnskogen for å plukke mango rett fra trærne og hilse på eksotiske dyr, før vi vendte tilbake til bungalowen. Der skulle vi lese en fin bok, se solnedgangen, og bli liggende og se på stjernene. Det skulle være så stjerneklart at man kunne se Melkeveien. Etterhvert skulle også morild dukke opp i havet, og alle fem barna skulle sovne med store smil om munnene. Så var det tid for en lang, romantisk middag med mannen, før vi møtte alle vennene våre til dansing og latter på stranden langt ut i nattetimene. Vi skulle sovne lykkelige i armene på hverandre og glede oss til neste dag med barna. Dét ville vært min drømmedag💙 Det hørtes ut som en deilig dag! I første omgang kunne jeg godt tenke meg å ha en dag helt uten hodepine. .. Anonymous poster hash: 97479...c78
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 En dag helt alene, med alt jeg hadde lyst på, fortrinnsvis uten smerter... Anonymous poster hash: 06557...8ad
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Min drømmedag hadde gitt meg en annen jobb, drømmejobben. Anonymous poster hash: 7ae8e...94b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Da hadde jeg vært i Disneyland Paris med barna mine 💜 Anonymous poster hash: 2f256...5fa
Iselilja Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Jeg skulle våknet på en hytte på påler i havet utenfor en tropisk strand, og tatt morgenyoga i soloppgangen. Når jeg var ferdig skulle mann og barn våkne blide og opplagte. Vi skulle spist en deilig frokost av masse frisk frukt og iskaldt kildevann før vi kastet oss i havet, svømte, herjet og lo og så på alle de tropiske fiskene. Deretter skulle jeg møtt venninnene til lunsj i New York. Etter lunsjen skulle vi tatt en løpetur i Central Park blant trær med gule og røde blader i deilig, frisk høstluft, etterfulgt av spabehandlinger og et par vernissager med passende, boblende drikke. Så tilbake til paradisstranden for lek, sandslottbygging, strandvolleyball og kos med barna. En liten tur i regnskogen for å plukke mango rett fra trærne og hilse på eksotiske dyr, før vi vendte tilbake til bungalowen. Der skulle vi lese en fin bok, se solnedgangen, og bli liggende og se på stjernene. Det skulle være så stjerneklart at man kunne se Melkeveien. Etterhvert skulle også morild dukke opp i havet, og alle fem barna skulle sovne med store smil om munnene. Så var det tid for en lang, romantisk middag med mannen, før vi møtte alle vennene våre til dansing og latter på stranden langt ut i nattetimene. Vi skulle sovne lykkelige i armene på hverandre og glede oss til neste dag med barna. Dét ville vært min drømmedag Det hørtes ut som en deilig dag! I første omgang kunne jeg godt tenke meg å ha en dag helt uten hodepine. .. Anonymous poster hash: 97479...c78 Finnes ingen grenser i drømmene. Kan ønske deg både hodepinefri dag og noe gøy samtidig God bedring! Jeg håper også du får mange hodepinefrie dager fremover.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Smerte og kvalmefri - hva jeg skulle gjøre underordnet, men en hyggelig aktivitet med familien hadde ikke vært å forrakte. Anonymous poster hash: b517d...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå