Gå til innhold

Grusomme menssmerter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg fikk mensen har jeg hatt forferdelig vondt de to første dagene. Jeg kommer meg ikke ut av senga, jeg kaldsvetter, kaster opp og besvimer. Paracet osv. hjelper ikke noe særlig. Har blitt kjørt på sykehus pga. dette flere ganger da jeg har besvimt ute, men de sjekket ikke noe som helst, så jeg tenkte vel at det var normalt.

Flere som har det sånn? Forslag til hva jeg kan prøve for å ikke ha så store smerter? Ble litt bedre med p piller, men ikke mye. Nå er jeg heldigvis gravid, men gruer meg til å få mensen igjen!

Anonymous poster hash: a742f...712

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om flere som har blitt veldig mye bedre med akupunktur :)

Og så vet jeg om to som har blitt bedre når de har endret kostholdet sitt.

Er du blitt utredet for å sjekke om du har.... åh, søren, der stoppet hodet mitt... ;)

En sykdom som påvirker bindevevet der, som kan gi sammenvoksninger av bindevevet, det kan gi voldsomme smerter hos de som er mest angrepet. Helt sikkert noen andre som vet hva jeg mener, står helt stille her nå.

Anonymous poster hash: 48f98...e9e
Skrevet

Endometriose ?

Takk, det var det jeg mente ;)

Anonymous poster hash: 48f98...e9e

Skrevet

Takk for svar. :)

Har lest litt og tanken har jo slått meg. Det "må" liksom være noe. Jeg får ta det opp igjen på neste legetime.

Anonymous poster hash: a742f...712

Skrevet

Du må i hvert fall få deg en resept på noen ordentlige smertestillende! En venninne av meg får noe morfinpreparat. Har flere ganger også vært på legevakten og fått morfinsprøyte for smertene. Hun er helt ufør 2 dager pr mnd og har vært det siden ungdomsskolen. Hun er nå ferdig med barn og skal fjerne hele livmoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...