Tante Gustava Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Har en som skal begynne i 2 klasse nå. Han er veldig bestemt på at når han skal begynne i 3 klasse skal han ikke på sfo, for det er visstnok ikke så mange 3 klassinger som bruker sfo. Men jeg syns da det er litt tidlig å gå hjem og være alene etter skolen? Når sluttet dine barn på sfo, og hva gjorde de etter skoletid da?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Mine gikk der bare i første klasse! Mye å finne på etter skoletid! Enten inne og slappe av, eller ute med eller hjemme hos kompiser! Jeg kommer hjem to timer etterpå! Anonymous poster hash: 9ef39...f6f
Tante Gustava Skrevet 12. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2015 Men bor dere nærme skolen da? Er litt bekymra for at de skal gå hjem alene, er en relativt trafikkert vei de skal krysse. Men spørs om vi får samarbeide med de andre guttene som bor rundt her så de kan gå hjem sammen og være hos hverandre litt etter skoletid.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Litt for mye spennende å finne på alene uten voksne tenker jeg.. Nå er min bare 6 år, men jeg er redd for at han skal gå alene hjem. Jeg hadde ikke klart å konsentrere meg på jobb om jeg ikke visste at noen passet på/ hadde ansvar. De blir ikke overvåket hjemme heller, men man vet ca hva de gjør og hvor de er, og ikke minst de vet hvor jeg er og kan få hjelp om det trengs.. Anonymous poster hash: 3a03c...d4d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Min sluttet en mnd Før 4 klasse var over. Mange som gikk der og mye å finne på 😊 Anonymous poster hash: 791f8...4d6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 En gang i løpet av 3.klasse er vanlig her. Har en 3.klassing i år og ca halvparten av klassen har sluttet, min datter skal gå frem til jul. Anonymous poster hash: 1c86b...8ae
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Min eldste gikk ut fjerdeklasse. Jeg syns det er mye bedre at han var der og lekte og var kreativ enn at han satt hjemme og stirret i en skjerm. Anonymous poster hash: 2f1d6...d24
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Min eldste gikk ut fjerdeklasse. Jeg syns det er mye bedre at han var der og lekte og var kreativ enn at han satt hjemme og stirret i en skjerm. Anonymous poster hash: 2f1d6...d24
TinaK 1990 Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Her går de fleste ut 4 trinn...veldig populær SFO her.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 Har ikke SFO her, men aktivitetsskole. Veldig populært, og svært stor andel av fjerdeklassingene går der. Slutter kanskje sånn midt i året en del av dem, eller etter vinterferien. Våre gjorde det, hadde AKS-plass til vinterferien. Anonymous poster hash: 3dac6...fca
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Min skal opp i fjerde nå. Er ikke mange på det året som har SFO, min skal ha deltid. Håper det da lettere dannes vennskapsbånd mellom de som er der. Anonymous poster hash: 272e4...8f7
Tante Gustava Skrevet 12. august 2015 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2015 Skjønner det er veldig forskjell, både på sfoene og på hvor lenge barna vil være der. Spørs om vi foreldre bare må snakke sammen så det blir likt for guttene i nabolaget. Takk for svar alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #13 Skrevet 12. august 2015 Skjønner det er veldig forskjell, både på sfoene og på hvor lenge barna vil være der. Spørs om vi foreldre bare må snakke sammen så det blir likt for guttene i nabolaget. Takk for svar alle sammen. Du kan jo forhøre deg om hvilke planer de har. Anonymous poster hash: 272e4...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå