Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Erfaringer? Anonymous poster hash: 732ff...2ce
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Jeg synes de er bedre, siden de slår ut tidligere Anonymous poster hash: d9cce...66f
TPK Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Tja, bedre siden de viser svak/sterk strek alt etter hvor mye hormon du hsr. Apoteket sine viser vel bare ja eller nei. Men de kan være vanskeligere å tolke.
Mammatiljens Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Jeg er superfornøyd med de jeg bestilte fra http://www.sikkertsvar.no. Ga meg positivt og korrekt svar 10 dager etter befruktning.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Tja, bedre siden de viser svak/sterk strek alt etter hvor mye hormon du hsr. Apoteket sine viser vel bare ja eller nei. Men de kan være vanskeligere å tolke. Apoteket har både med streker (enten to streker eller +.) og de som viser gravid/ikke gravid samt ukeindikator. Har tatt utallige tester siste årene, både billige og dyre tester. De har alltid vist det de skal vise, for å si det slik. Anonymous poster hash: 3cb72...9be
TPK Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Tja, bedre siden de viser svak/sterk strek alt etter hvor mye hormon du hsr. Apoteket sine viser vel bare ja eller nei. Men de kan være vanskeligere å tolke. Apoteket har både med streker (enten to streker eller +.) og de som viser gravid/ikke gravid samt ukeindikator. Har tatt utallige tester siste årene, både billige og dyre tester. De har alltid vist det de skal vise, for å si det slik. Anonymous poster hash: 3cb72...9be Ja, og så.er jo billigstester MYE billigere! Hvis du f.eks skal ta graviditetstest 5 g i mnd som mange her gjør, så koster der fort 600-1000 kr.mnd. Hvis der da tar mange mnd før du blir gravid er det jo ganske dyrt...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Ebay 100 g tester til 100 kr. Anonymous poster hash: 923f6...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå