Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Skal til legen om en uke, bare så jeg har nevnt det først. Hadde mensen for to uker siden, blir alltid dårlig etterpå da jeg blør veldig mye og mangler jern ofte. Tar jerntilskudd uka før, under og etter menstruasjonen. Men nå er jeg så sliten! Hvilepulsen min er på 100, leppene mine har lite farge og alt er er ork. Kroppstemperaturen min er også helt merkelig, varierer fra 35,9 til 38 (øretermeter, vet at termometeret fungerer som det skal for sønnen min har en jevn temp på 37). Tror dere jeg mangler jern/har lav blodprosent igjen, eller kan det være noe annet? er ikke D vitamin mangel, har tatt tilskudd og fikk svar på verdiene sist uke, 190. Takker for alle svar Anonymous poster hash: 6eaca...834
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Dytt Anonymous poster hash: 6eaca...834
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Kan legen få gjort noe med de store blødningene? P-piller, svi av noen hinner (vet ikke helt hva det kalles) Jeg får jern intravenøst pga sykdom. Mulig du kan høre om å få det en gang for å komme oppå igjen? Spis mat med jern. Frisk luft og bevegelse (selv om man er sliten og bare vil sove, men må finne en balanse) Sover du godt på natten? Legg deg tidligere? Anonymous poster hash: a2588...f2d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Kan legen få gjort noe med de store blødningene? P-piller, svi av noen hinner (vet ikke helt hva det kalles) Jeg får jern intravenøst pga sykdom. Mulig du kan høre om å få det en gang for å komme oppå igjen? Spis mat med jern. Frisk luft og bevegelse (selv om man er sliten og bare vil sove, men må finne en balanse) Sover du godt på natten? Legg deg tidligere? Anonymous poster hash: a2588...f2d Takk for svar Sover godt og spiser riktig og kost som er rik på jern. Venter på svar ang å fjerne livmora nå.. Håper henvisningen slår gjennom! Anonymous poster hash: 6eaca...834
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Fjerne livmora??? 😱 hvorfor ikke gå på hormonspiral, da mister de fleste mensen. Anonymous poster hash: e7cdb...fe3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Fjerne livmora??? 😱 hvorfor ikke gå på hormonspiral, da mister de fleste mensen. Anonymous poster hash: e7cdb...fe3 Det er selvfølgelig prøvd Hadde desverre helt motsatt effekt og jeg måtte få blodoverføring fordi jeg blødde så mye, ble fjernet raskt for å si det sånn. Å fjerne livmora er selvfølgelig siste utvei, men mye bedre å mangle den enn å være så dårlig som jeg er hele tiden. Anonymous poster hash: 6eaca...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå