Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Fikk dråper av legen. Dryppa som jeg skulle, la meg på sofaen og sovna en times tid. Nå kjennes det ut som om alle dråpene fortsatt er der! Jeg har forsøkt med q-tip og bomull, men det er fortsatt der! Hører ikke en dritt på det øret, kjennes ut som om jeg ligger under vann! Skal det være sånn?? Det er så ubehagelig at jeg bare vil grine! Blir sur og muggen mot alle rundt meg og fordi dette faktisk er helt utrolig utmattende! Er nå snart 4 timer siden jeg dryppa.... kan det ha kommet bak trommehinna eller noe? Noen som hr opplevd det? Anonymous poster hash: 32218...42f
TPK Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Ikke plukk inni der! Det kommer nok ut av seg selv til slutt, evt får du kontakte lege eller apotek i morgen tidlig.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Ikke plukk inni der! Det kommer nok ut av seg selv til slutt, evt får du kontakte lege eller apotek i morgen tidlig. Neida, men jeg prøvde å tørke vekk det verste. Men den dotten er helt forferdelig!! Anonymous poster hash: 32218...42f
TPK Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Ikke plukk inni der! Det kommer nok ut av seg selv til slutt, evt får du kontakte lege eller apotek i morgen tidlig.Neida, men jeg prøvde å tørke vekk det verste. Men den dotten er helt forferdelig!! Anonymous poster hash: 32218...42f Jeg skjønner, jeg har hatt omtrent det samme selv! Det gikk over av seg selv etter et par timer.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Ikke plukk inni der! Det kommer nok ut av seg selv til slutt, evt får du kontakte lege eller apotek i morgen tidlig.Neida, men jeg prøvde å tørke vekk det verste. Men den dotten er helt forferdelig!! Anonymous poster hash: 32218...42f Jeg skjønner, jeg har hatt omtrent det samme selv! Det gikk over av seg selv etter et par timer. Prøver å utligne trykket, og nesespray. Håper virkelig det forsvinner for dette var fælt. Anonymous poster hash: 32218...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå