Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 7 åringen er helt i hundre over at sommerskolen skal på badeland. Der er det ikke så mange steder han står i bunnen, og flere av de morsomme aktivitetene har dype basseng. Han kan holde seg flytende en liten stund, og svømmer bra under vann. Men helt svømmedyktig er han ikke og har nok høyere selvtillit på dette enn han bør. Armringer er helt utelukket, det er visst ikke noe tøft. Vi kommer til å gi han klar beskjed om å bruke dette, men er redd han overvurderer egne evner og tøffer seg uten. Vi har ikke mulighet til å bli med. Hva gjør vi? Jeg er så redd for at det skal gå galt. Anonymous poster hash: a339c...2ed
MarianeA Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Det er vel flere i hans aldersgruppe som skal på badeland? Det forventes vel ikke at de skal greie seg selv? Er du usikker ta kontakt med de voksne som skal være med. Jeg regner med de følger samme rutiner som vanlig skole som skal i badebassenget.De har nok tenkt igjennom dette med sikkerhet.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Det er barn fra 1-5 klasse på denne sommerskolen. Jr har vært på svømming med skolen mange ganger, men da har de jo bassenget for seg selv. Jeg ser for meg at det er mer oversiktlig enn et badeland i ferien... Hi Anonymous poster hash: a339c...2ed
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Dytt Anonymous poster hash: a339c...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå