Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Fullstendig klar over grusomheter verden over, også i Norge. Men synes i det siste det har blitt i overkant mye... Anonymous poster hash: f6f13...5ec
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 I industrien tenker jeg at det er ok, type mishandling av produksjonsdyr og dyr til underholdning. Men tortur av dyr på pur f hører ikke hjemme på facebook syns jeg. Sånn som han som brant katten med flammebrenner osv. Samme med barn som får juling. Hvem legger ut sånt på facebook? Jeg blir uvel i mange dager av det! Anonymous poster hash: 6cfcd...fc2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Helt enig! Idag på vg: mishandling av hund på video OG en hun som ble sparket til døden i USA. Må nekte 14 åringen å lese nettaviser. Anonymous poster hash: f6f13...5ec
VictoriaS Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Dette har jeg også reagert kraftig på! Ikke bare er det mishandling av dyr men også grove henrettelser av mennesker, annenhver uke slår de også til med bilder av kadaver og andre uappetittelige ekle ting! Nyhetene består meste av pedofili, henrettelser, strandede råtnende hvaler, dyreplageri osv... Har sluttet å lese VG og DB ved frokostbordet for og si det sånn. Husker dere etter 22 juli, da hadde nettavisene en sånn knapp du kunne trykke på for å få nyheter uten 22.juli-hendelsen? SKULLE HATT EN SÅNN KNAPP MOT DETTE OGSÅ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå