Gå til innhold

Hvordan startet dine fødsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lang tid brukte du?

Anonymous poster hash: b3144...cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med drypp i armen startet begge mine fødseler, fødte på 6 og 8 timer.

Anonymous poster hash: 31ab0...749

Skrevet

Alle 3 startet med rier. Brukte 2,5 4 og 6 timer.

Anonymous poster hash: f15bf...fbc

Skrevet

Begge startet med spontan vannavgang hjemme.

Første tok 16 timer fra vannet gikk til fødsel, der jeg hadde veer i ca 6-7 timer.

Andre tok ca 11 timer fra vannavgang til fødsel, med ca 7-8 timer med veer. Fikk epidural med andre, så veene ble svakere og ting tok lenger tid.

Skrevet

Første gikk vannet, men fødsel var ikke i gang. Mange timer etter startet riene. Jeg lå da på sykehuset siden det var normal praksis på sykehuset mitt etter vannet hadde gått. Fra første rie til ungen var ute gikk det tolv timer.

Andre gang startet det med rier. 12 timer fra første ri til ungen var ute denne gangen også.

Snakker vi vonde rier så var det ikke lenge noen av gangene. Kjenner jeg er glad i dag at det ikke var vondt før på slutten. Første gang viste jeg ikke at jeg hadde rier før jordmoren kjeftet på meg lenge etterpå. Jeg hadde liggi og tatt tiden mellom hver gang magen min ble rar. Jeg syns det bare var gøy, at det startet med 5 min mellom gjorde heller ikke at jeg koblet det til rier. I mitt hode skulle rier gjøre vondt og en skulle tro en døde. At magen ble rar og såvidt litt anntydning til mensmurring var veldig langt unna p skulle tro en døde..

Anonymous poster hash: 6e4b8...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...