Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Har vært i kontakt med skapnett ang garderobeskap. Har et rom som jeg vil bruke som walk in closet. En hel vegg pluss en halv vegg, med standard innredning og skyvedører. Fikk pris fra dem, og jeg er usikker om det er mye eller ikke, for jeg aner ikke hvor dyrt slike ting pleier å være. 25.000kr inkl. frakt og montering. De har en kampanje nå, ellers koster det 7500kr for frakt og montering, og det får jeg gratis nå. Jeg må bestemme meg nå, før han begynner å evnt. tegne og bruke tid på det, så han ikke bruker timer på det og jeg sier nei, det blir for dyrt. Han sa når han kommer på befaring, så kommer han til å lage et godt tilbud til oss, som blir litt rimeligere også. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: cde34...d05
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Kommer jo litt an på lengden på alt. Vi har et rom på 14kvm, som vi ville ha skap på den ene veggen, og det ble nærmere 15000kr... Men vi gjorde det ikke da. Solgte huset istede. men syns ikke 25000 med frakt og montering var så galt. Anonymous poster hash: 9c0ee...87d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Den ene veggen ca.354 og andre ca.200cm. Rommet er 9kvm. Anonymous poster hash: cde34...d05
ianda Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Bare ett spørsmål, hvis rommet skal brukes som walk in, hvorfor da ha dører på skapene. De vil jo være mer i veien enn til nytte når rommet kun brukes til klær... Det er hvertfall min mening, men man har forskjellige preferanser😊 du vil hvertfall spare flere tusen på å kutte ut dører vil jeg tippe... Og det blir oversiktlig lettere å finne frem uten å slippe å skyve dører hit og dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå