Gå til innhold

Rar krabbemetode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på syv måneder krabber på en litt spesiell måte. Bruker kneet på ene beinet, men hele foten på andre? Han løfter opp beinet foran seg og bruker foten til å dra seg videre. Non som har vært borti det? Blir jo litt bekymret for at det er noe.

Anonymous poster hash: eeff5...71d

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Gutten min på syv måneder krabber på en litt spesiell måte. Bruker kneet på ene beinet, men hele foten på andre? Han løfter opp beinet foran seg og bruker foten til å dra seg videre. Non som har vært borti det? Blir jo litt bekymret for at det er noe. Anonymous poster hash: eeff5...71d

Veldig vanlig! Vi sier at barna "ror" med beinet som "åre".

Skrevet

Helt vanlig. Min søster, og hennes sønn gjorde/gjør det, og flere av barna til mine venner. :) 

Anonymous poster hash: 3e323...65f
Skrevet

Er nok helt normalt. Gutten min hadde og en meget spesiell krabbemåte før han lærte å krabbe vanlig ved 9 mnd alder.

Han trakk begge beina innunder seg og sparka fra sånn an overkropp og hode falt ned I gulvet, støtta seg opp igjen på armer, trakk inn beina sparka fra og overkropp ned I gulvet.

Anonymous poster hash: 574c9...e51

Gjest Antarctica
Skrevet

Er nok helt normalt. Gutten min hadde og en meget spesiell krabbemåte før han lærte å krabbe vanlig ved 9 mnd alder.

Han trakk begge beina innunder seg og sparka fra sånn an overkropp og hode falt ned I gulvet, støtta seg opp igjen på armer, trakk inn beina sparka fra og overkropp ned I gulvet. Anonymous poster hash: 574c9...e51

Den hørtes litt smertefull ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...