Gå til innhold

Hva har dere som tilbehør til potetmos og pølser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke akkurat hverdagskost hos oss, så jeg aner ikke! Hva slags grønnsaker bruker dere? Og har dere saus til?

 

Anonymous poster hash: f9493...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lomper, ketsjup og sennep, sprøstekt løk, evt rå løk om noen vil ha det, avokado i biter med litt salt på, mais som vi blander i potetmosen. Hvis vi virkelig slår til kan det hende vi gidder å lage salat, men da er plutselig hele poenget med at vi har pølser til middag borte. Vi har nemlig bare pølser når vi egentlig ikke gidder å lage middag, så da skal det være veldig lite arbeid. Så stort sett lager vi alltid hjemmelaget potetmos, men til dette har vi som oftest en sånn pose man finner i fryseren (vi har en favoritt av de, men husker ikke hvilken av de i farta), siden norsk posepotetmos (tørrmatpose altså) smaker høgg. 



Anonymous poster hash: fc579...ef1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget potetstapp og wookgrønnsaks blanding som stekes utenom og har til. Faktisk veldig godt til :)

 

Anonymous poster hash: a8240...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er grønnsaker til, så vert det gjerne amerikansk blanding frå frysedisken, men andre gonger er ketchupen einaste "grønnsaka", sjølv om eg vanlegvis er nøye med å ha grønnsaker til middag.  Av og til skrellar eg kvar si gulrot som vi et før sjølve middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat hverdagskost hos oss, så jeg aner ikke! Hva slags grønnsaker bruker dere? Og har dere saus til?

 

Anonymous poster hash: f9493...e52

Ingen saus, ketchup og sennep og en god stor blandet salat til! 😀

 

 

Anonymous poster hash: 17f29...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker av og til å ha en pose med frosne grønnsaker oppi potetstappa:)

 

Anonymous poster hash: 4e847...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ketchup. Pølse og potetmos er hurtigmiddag på travle eller late dager hos oss

 

Anonymous poster hash: ff889...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøstekt løk og amerikansk blanding :) evt ingen ting. Typisk hurtigmiddag på travle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...