Gå til innhold

Kan jeg vaske håret mitt mer hundeshampoo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tom for vanlig. Det er sånn mild for sensitiv hud. Og den lukter veldig godt:)

Anonymous poster hash: 9dfeb...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha. Det går sikkert bra. jeg har i hvert fall gjort det ved et uhell.

Anonymous poster hash: 2303b...814
Skrevet

Klart du kan, det er jo shampoo. Bare utviklet for hundepels, med mindre kjemikalier og parfyme. Ingen drepes av det, ikke blir du syk heller, og håret tåler det nok, du får vel kjøpt vanlig shampoo snart uansett.

Anonymous poster hash: e54d3...b3a
Skrevet

Ja. Kjøper du ikke hundesåpe som er testet på mennesker først?

Anonymous poster hash: aee92...3e8

Skrevet

Nei vet du hva, skal du liksom begynne å bruke av de få tingene som er mine og nå da... Hilsen din firbeinte venn...hehe ;-) Utover at du kanskje fornærmer bikkja når du tar hennes sjampo så tror jeg nok det skulle gå helt greit :-)

Anonymous poster hash: 1e0fe...3d7
Skrevet

Nei vet du hva, skal du liksom begynne å bruke av de få tingene som er mine og nå da... Hilsen din firbeinte venn...hehe ;-) Utover at du kanskje fornærmer bikkja når du tar hennes sjampo så tror jeg nok det skulle gå helt greit :-)

Men du får jo så masse god pølse av meg 😊

Neida, det gikk helt fint. Deilig og mykt hår! Føler det tørket litt fortere faktisk!

Skrevet

Men du får jo så masse god pølse av meg

Neida, det gikk helt fint. Deilig og mykt hår! Føler det tørket litt fortere faktisk!

Hehe...kanskje du og bikkja blir "kranglende" om shampo flaska fremover ettersom du hadde en god erfaring med hundeshampo. Jeg har en golden retriver og pelsen hennes blir silkemyk av hundeshampo. Engang måtte hun bade (klint på seg noe illeluktende greier) og da hadde jeg ikke hundeshampo. Bikkja måtte da tåle min veldig dyre frisørshampo og resultat ble ikke bra. Bikkja klødde og håret ble både livsløst og hardt å ta på...hmmm....kanskje jeg burde bruke hennes shampo jeg også :-)

Skrevet (endret)

Hunder har mye tynnere hud enn mennesker, og derfor er alle hundeshampo mildere enn selv babyshampo. Så den kan du trygt bruke.

Endret av Pobie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...