Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Jeg skal bytte kjøleskap, det gamle slurver med å holde maten ordentlig kald. Men de tar med seg det gamle kjøleskapet ved levering av det nye. Hva skal jeg gjøre før det nye blir kaldt, må vi spise opp alt i fryser etc? Anonymous poster hash: 338ff...f6f
Lammeskanken Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Putt maten i en kjølebag så lenge. . Pakk det godt inn i avispapir og plastposer før du legger det i kjølebagen.. har du fryseelementer så er det gull å putte oppi. . Tror nok ikke maten blir ødelagt på den tiden.. er snakk om et par timer eller noe, er det ikke? (Blir som en kjøretur fra harryshopping i sverige til Oslo liksom)
TPK Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Det isolerer jo godt selv om det ikke er kaldt enda, så bare legg frysevarene rett inn i det nye. Jeg ville kanskje spist opp kylling og sånt som blir fort dårlig for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Det nye må gjerne stå et par timer før du kan sette i kontakten. Jeg byttet nylig. Tok ut alt rett før levering og satt det inn i det nye rett etterpå. Satt i kontakten to timer senere. Gikk helt fint. Anonymous poster hash: d80ac...9e5
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Takk for svar, da går det nok fint Anonymous poster hash: 338ff...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå