Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 :-) Anonymous poster hash: 8eeb5...231
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Kokte poteter, grønnsaker (f.eks gulrot, brokkoli og rosenkål), fløtesaus med stekeskyen i og tyttebærsyltetøy. For mange er waldorfsalat helt nødvendig ved siden av (bl.a mine foreldre må ha det), men jeg er ikke særlig glad i det så jeg lager det aldri. Anonymous poster hash: 09678...d19
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Kalkun serveres med: kokt tilbehør: rosenkål gullerot og kolrabistappe poteter potetstappe stekt tilbehør: Gulrot Pastinakk Poteter Yorkshire pudding Stuffing Minipølser pakket inn i bacon. Selvsagt også sky saus og cranberry saus. Dette spiser vi kun juledag. Anonymous poster hash: 31833...c3c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Har enten rosenkål, stekte potetbåter og fløtesaus til eller Waldorfsalat, stekt ris(m/ grønnsaker i), grønn salat. Saus a la kremet kyllingsaus til (litt lettere enn fløtesaus) Anonymous poster hash: ff0b7...ddc
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Vi har ovnsbakte epler,gulrot,tørket aprikos, løk og svisker. Mais stuing. Rosenkål Vi glaserer også kalkunen med en mix av honning og sennep.
Rosepus™ Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Kalkun, poteter, gulrot, blomkål, rosenkål med bacon, svisker, store biter av epler og løk inni buken til kalkunen, waldorfsalat, fløtesaus laget på stekesjyen, flatbrød og nyrørt tyttebærsyltetøy. Potetene er enten kokt, most eller stekt i form i ovn, bruker vanlige poteter, men kan ha søtpoteter i tillegg.
overlord Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Stuffing Rosenkål Poteter Waldorfsalat Fløtesaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå