Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Det slår meg bare nå, hvilke folk er det egentlig som stiller opp, eller søker om å få løst sine familie, eller andre relasjonspronblemer på det showet der? Hvorfor? God underholdning for all del, men hva får disse folka igjen for det? Det virker så merkelig. Han der dr. Phil er jo ganske spesiell også, men i all hovedsak lurer jeg på hva slags type mennesker det er som er villig til å eksponere seg på den måte. Vi snakker ikke om enkelt personer heller, det er jo gjerne både søsken, foreldre og svigerbarn med for å løse konflikten og alle må jo være like gærne som stiller opp hvor finner man dem? Og hvem ville ha vært med her i fra hvis vi hadde hatt et lignende show i Norge? Godt at hverdagen starter snart så jeg slipper å undres så mye over sånn formiddagstv Anonymous poster hash: 1027e...c33
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Dr. Phil betaler godt. Anonymous poster hash: e4e30...855
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Det er vel folk som har et sterkt ønske om å komme på TV vil jeg tro. Hele det ptogrammet gir meg frysninger, dr Phil er jo virkelig ikke helt god.... Skremmende at så mange hører på ham og gjør som han sier. Anonymous poster hash: 34f5b...737
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Dr. Phil betaler godt.Anonymous poster hash: e4e30...855 Say what?! BETALER han gærningene for å stille opp? Nei dæven. men det virker jo fornuftig. Anonymous poster hash: 1027e...c33
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Nei, de får IKKE betalt! De får dekket reise og opphold, og mange får dekket behandling i lang tid etterpå. Dr. Phil er en god og klok mann, men showet er blitt litt vel kommersielt siste årene! Men det har med tv-selskap og seertall å gjøre... Anonymous poster hash: 7c89f...64d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Nei, de får IKKE betalt! De får dekket reise og opphold, og mange får dekket behandling i lang tid etterpå. Dr. Phil er en god og klok mann, men showet er blitt litt vel kommersielt siste årene! Men det har med tv-selskap og seertall å gjøre... Anonymous poster hash: 7c89f...64d Hvorfor synes du han er en "god og klok mann"? På meg virker han som en skikkelig creepy, overflatisk, egosentrisk tulling som sprer rundt seg med floksler og selvfølgeligheter. Æsj! Også den fjasete, over-opererte kona. Anonymous poster hash: 692f5...7ea
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Nei, de får IKKE betalt!De får dekket reise og opphold, og mange får dekket behandling i lang tid etterpå.Dr. Phil er en god og klok mann, men showet er blitt litt vel kommersielt siste årene! Men det har med tv-selskap og seertall å gjøre...Anonymous poster hash: 7c89f...64d Hvorfor synes du han er en "god og klok mann"? På meg virker han som en skikkelig creepy, overflatisk, egosentrisk tulling som sprer rundt seg med floksler og selvfølgeligheter. Æsj! Også den fjasete, over-opererte kona. Anonymous poster hash: 692f5...7ea Du om det.... Jeg har fulgt han siden Oprah's rettsak (det var da han ble kjent), og jeg liker ham Kona er en smule stram i planeten, men fjasete er hun ikke! Anonymous poster hash: 7c89f...64d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Liker de jeg, og selv om det er blitt kommersielt. Så gjør de utrolig mye godt og. Det er jo mange der som har vært rusmisbrukere i mange år, og er veldig nære og ta livet av seg grunnet rus. Familien møter selvfølgelig opp, de er jo desperate etter hjelp. Og tar de imot, så kan de jo få hjelp i flere år etterpå, og de får den dyreste og beste hjelpen de har i USA. Noe vanlige mennesker overhodet ikke har råd til. Hadde det vært mine barn som var rusmisbrukere, og vi hadde prøvd mye uten at det hjalp. Ja, da hadde jeg dratt de med på Dr. Phil og, hadde gjort hva som helst for å redde de. Anonymous poster hash: f2713...b38
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Nei, de får IKKE betalt! De får dekket reise og opphold, og mange får dekket behandling i lang tid etterpå. Dr. Phil er en god og klok mann, men showet er blitt litt vel kommersielt siste årene! Men det har med tv-selskap og seertall å gjøre... Anonymous poster hash: 7c89f...64d Hvorfor synes du han er en "god og klok mann"? På meg virker han som en skikkelig creepy, overflatisk, egosentrisk tulling som sprer rundt seg med floksler og selvfølgeligheter. Æsj! Også den fjasete, over-opererte kona. Anonymous poster hash: 692f5...7ea ...også snakker han jo bare om seg selv! "I grew up in DIRT poor!" "My son is a successful writer!" "My other son is a great musician!" "My wife has written a book!" "I have worked in the legal system for my entire career!" "Have I done my homework, or what?!" "You will never meet anyone who Works as hard to help you as me!". Blahblahblah. De gjøre ikke godt for å gjøre godt - de gjør godt for å bli kjent! Anonymous poster hash: 692f5...7ea
BareMas Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 (endret) Tror det er en kombinasjon av eksponeringsbehov og manglende subsidierte helsetjenester. I Norge betaler vi egenandeler for helsetjenester, i usa betaler de hele dritten, om ikke forsikring dekker det. Ved å stille opp på dr. Phil så betaler han for det om han mener du trenger hjelp. Endret 12. august 2015 av BareMas
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Jada, han kan fremstå blærete og litt nedlatende til tider, men han er faktsik en klok mann, og han har som oftest rett! Anonymous poster hash: 51b9b...70d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #12 Skrevet 12. august 2015 Det er jo ikke så mye rarere enn at det ikke skorter på deltakere til Luksusfellen her hjemme. Anonymous poster hash: e69cc...b3e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #13 Skrevet 12. august 2015 Det er jo ikke så mye rarere enn at det ikke skorter på deltakere til Luksusfellen her hjemme. Anonymous poster hash: e69cc...b3e Njæææ... Litt uenig i det. Idag var det en far på dr. Phil som blottla sønnen sin helt etter at han døde av en overdose. Venninna til denne sønnen ble beskyldt for "drapet" hun stilte også opp i programmet. Det var mye grining. Faren mente at det var hun som hadde introdusert sønnen for stoffer som igjen førte til hans unge død. Plutselig kommer barndomskameraten til denne sønnen med og avslører at sønnen misbrukte piller lenge før han møtte denne venninna og at han enda til hadde stjålet reseptbelagt medisin fra faren selv. Det hadde gått faren hus forbi. Det jeg tenker er at slike ting stikker litt dypere enn økonomisk rot fra enkelt mennesker eller par. Anonymous poster hash: 1027e...c33
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #14 Skrevet 12. august 2015 Klart det gjør. Ergo er det enda mer forståelig at de i desperasjon sier ja til tv. Luksusfellen etc er jo bare merkelig. Ingenting der man ikke kan fikse selv, allikevel er det fullt av søkere. Anonymous poster hash: e69cc...b3e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Liker Dr Phil her og. Kona er stram i maska ja men hun virker som ei god dame, de virker begge oppriktige og hjelper for de rette grunnene. Anonymous poster hash: 323ae...e2c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #16 Skrevet 12. august 2015 Det er vel folk som har et sterkt ønske om å komme på TV vil jeg tro. Hele det ptogrammet gir meg frysninger, dr Phil er jo virkelig ikke helt god.... Skremmende at så mange hører på ham og gjør som han sier. Anonymous poster hash: 34f5b...737 Hva mener du med at han ikke er helt god? Anonymous poster hash: 9d882...ccd
Hannasbananas Skrevet 12. august 2015 #17 Skrevet 12. august 2015 Nei, de får IKKE betalt! De får dekket reise og opphold, og mange får dekket behandling i lang tid etterpå. Dr. Phil er en god og klok mann, men showet er blitt litt vel kommersielt siste årene! Men det har med tv-selskap og seertall å gjøre... Anonymous poster hash: 7c89f...64d Hvorfor synes du han er en "god og klok mann"? På meg virker han som en skikkelig creepy, overflatisk, egosentrisk tulling som sprer rundt seg med floksler og selvfølgeligheter. Æsj! Også den fjasete, over-opererte kona. Anonymous poster hash: 692f5...7ea ...også snakker han jo bare om seg selv! "I grew up in DIRT poor!" "My son is a successful writer!" "My other son is a great musician!" "My wife has written a book!" "I have worked in the legal system for my entire career!" "Have I done my homework, or what?!" "You will never meet anyone who Works as hard to help you as me!". Blahblahblah. De gjøre ikke godt for å gjøre godt - de gjør godt for å bli kjent! Anonymous poster hash: 692f5...7ea Heisann, der var janteloven, jo. Det virker som om du kanskje ikke har forstått at mannen driver en business? Skulle han ha levd på luft og takknemlighet?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #18 Skrevet 12. august 2015 Nei, de får IKKE betalt! De får dekket reise og opphold, og mange får dekket behandling i lang tid etterpå. Dr. Phil er en god og klok mann, men showet er blitt litt vel kommersielt siste årene! Men det har med tv-selskap og seertall å gjøre...Anonymous poster hash: 7c89f...64d Hvorfor synes du han er en "god og klok mann"? På meg virker han som en skikkelig creepy, overflatisk, egosentrisk tulling som sprer rundt seg med floksler og selvfølgeligheter. Æsj! Også den fjasete, over-opererte kona.Anonymous poster hash: 692f5...7ea ...også snakker han jo bare om seg selv! "I grew up in DIRT poor!" "My son is a successful writer!" "My other son is a great musician!" "My wife has written a book!" "I have worked in the legal system for my entire career!" "Have I done my homework, or what?!" "You will never meet anyone who Works as hard to help you as me!". Blahblahblah. De gjøre ikke godt for å gjøre godt - de gjør godt for å bli kjent!Anonymous poster hash: 692f5...7ea Heisann, der var janteloven, jo. Det virker som om du kanskje ikke har forstått at mannen driver en business? Skulle han ha levd på luft og takknemlighet? Nettopp! Han driver business. Han er ikke "en god og klok mann", men en driftig forretningsmann. Anonymous poster hash: 692f5...7ea
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #19 Skrevet 12. august 2015 Nei, de får IKKE betalt! De får dekket reise og opphold, og mange får dekket behandling i lang tid etterpå. Dr. Phil er en god og klok mann, men showet er blitt litt vel kommersielt siste årene! Men det har med tv-selskap og seertall å gjøre... Anonymous poster hash: 7c89f...64d Hvorfor synes du han er en "god og klok mann"? På meg virker han som en skikkelig creepy, overflatisk, egosentrisk tulling som sprer rundt seg med floksler og selvfølgeligheter. Æsj! Også den fjasete, over-opererte kona. Anonymous poster hash: 692f5...7ea Ja hun er falsk og oversminka. Men sånn liker de dem der borte. Anonymous poster hash: d6967...807
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #20 Skrevet 12. august 2015 Det slår meg bare nå, hvilke folk er det egentlig som stiller opp, eller søker om å få løst sine familie, eller andre relasjonspronblemer på det showet der? Hvorfor? God underholdning for all del, men hva får disse folka igjen for det? Det virker så merkelig. Han der dr. Phil er jo ganske spesiell også, men i all hovedsak lurer jeg på hva slags type mennesker det er som er villig til å eksponere seg på den måte. Vi snakker ikke om enkelt personer heller, det er jo gjerne både søsken, foreldre og svigerbarn med for å løse konflikten og alle må jo være like gærne som stiller opp hvor finner man dem? Og hvem ville ha vært med her i fra hvis vi hadde hatt et lignende show i Norge? Godt at hverdagen starter snart så jeg slipper å undres så mye over sånn formiddagstv Anonymous poster hash: 1027e...c33 Jeg tror de har et sterkt ønske om å hjelpe andre. De er med på å synliggjøre problemer som oppstår/kan oppstå i familielivet og dr. Phil hjelper de å løse dem. Synes det er modig og bra gjort! Mange mennesker får hjelp til å takle sitt eget liv via Dr. Phil, inkludert megselv. Go Dr. Phil! Anonymous poster hash: 17b86...53c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #21 Skrevet 12. august 2015 Det slår meg bare nå, hvilke folk er det egentlig som stiller opp, eller søker om å få løst sine familie, eller andre relasjonspronblemer på det showet der? Hvorfor? God underholdning for all del, men hva får disse folka igjen for det? Det virker så merkelig. Han der dr. Phil er jo ganske spesiell også, men i all hovedsak lurer jeg på hva slags type mennesker det er som er villig til å eksponere seg på den måte. Vi snakker ikke om enkelt personer heller, det er jo gjerne både søsken, foreldre og svigerbarn med for å løse konflikten og alle må jo være like gærne som stiller opp hvor finner man dem? Og hvem ville ha vært med her i fra hvis vi hadde hatt et lignende show i Norge? Godt at hverdagen starter snart så jeg slipper å undres så mye over sånn formiddagstv Anonymous poster hash: 1027e...c33 Jeg tror de har et sterkt ønske om å hjelpe andre. De er med på å synliggjøre problemer som oppstår/kan oppstå i familielivet og dr. Phil hjelper de å løse dem. Synes det er modig og bra gjort! Mange mennesker får hjelp til å takle sitt eget liv via Dr. Phil, inkludert megselv. Go Dr. Phil! Anonymous poster hash: 17b86...53c Men han selv var utro mot kona er helt innafor.. Anonymous poster hash: 9178e...ac7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #22 Skrevet 12. august 2015 Det slår meg bare nå, hvilke folk er det egentlig som stiller opp, eller søker om å få løst sine familie, eller andre relasjonspronblemer på det showet der? Hvorfor? God underholdning for all del, men hva får disse folka igjen for det? Det virker så merkelig. Han der dr. Phil er jo ganske spesiell også, men i all hovedsak lurer jeg på hva slags type mennesker det er som er villig til å eksponere seg på den måte. Vi snakker ikke om enkelt personer heller, det er jo gjerne både søsken, foreldre og svigerbarn med for å løse konflikten og alle må jo være like gærne som stiller opp hvor finner man dem? Og hvem ville ha vært med her i fra hvis vi hadde hatt et lignende show i Norge? Godt at hverdagen starter snart så jeg slipper å undres så mye over sånn formiddagstv Anonymous poster hash: 1027e...c33 Jeg tror de har et sterkt ønske om å hjelpe andre. De er med på å synliggjøre problemer som oppstår/kan oppstå i familielivet og dr. Phil hjelper de å løse dem. Synes det er modig og bra gjort! Mange mennesker får hjelp til å takle sitt eget liv via Dr. Phil, inkludert megselv. Go Dr. Phil!Anonymous poster hash: 17b86...53c Men han selv var utro mot kona er helt innafor..Anonymous poster hash: 9178e...ac7 ...og du tror på alt sladderpressen lirer av seg?? Anonymous poster hash: 7c89f...64d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #23 Skrevet 12. august 2015 Det slår meg bare nå, hvilke folk er det egentlig som stiller opp, eller søker om å få løst sine familie, eller andre relasjonspronblemer på det showet der? Hvorfor? God underholdning for all del, men hva får disse folka igjen for det? Det virker så merkelig. Han der dr. Phil er jo ganske spesiell også, men i all hovedsak lurer jeg på hva slags type mennesker det er som er villig til å eksponere seg på den måte. Vi snakker ikke om enkelt personer heller, det er jo gjerne både søsken, foreldre og svigerbarn med for å løse konflikten og alle må jo være like gærne som stiller opp hvor finner man dem? Og hvem ville ha vært med her i fra hvis vi hadde hatt et lignende show i Norge? Godt at hverdagen starter snart så jeg slipper å undres så mye over sånn formiddagstv Anonymous poster hash: 1027e...c33 Jeg tror de har et sterkt ønske om å hjelpe andre. De er med på å synliggjøre problemer som oppstår/kan oppstå i familielivet og dr. Phil hjelper de å løse dem. Synes det er modig og bra gjort! Mange mennesker får hjelp til å takle sitt eget liv via Dr. Phil, inkludert megselv. Go Dr. Phil!Anonymous poster hash: 17b86...53c Men han selv var utro mot kona er helt innafor..Anonymous poster hash: 9178e...ac7 ...og du tror på alt sladderpressen lirer av seg?? Anonymous poster hash: 7c89f...64d Det ble vel bekreftet. De ble jo separert på grunn av det.. Anonymous poster hash: 9178e...ac7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #24 Skrevet 12. august 2015 Det slår meg bare nå, hvilke folk er det egentlig som stiller opp, eller søker om å få løst sine familie, eller andre relasjonspronblemer på det showet der? Hvorfor? God underholdning for all del, men hva får disse folka igjen for det? Det virker så merkelig. Han der dr. Phil er jo ganske spesiell også, men i all hovedsak lurer jeg på hva slags type mennesker det er som er villig til å eksponere seg på den måte. Vi snakker ikke om enkelt personer heller, det er jo gjerne både søsken, foreldre og svigerbarn med for å løse konflikten og alle må jo være like gærne som stiller opp hvor finner man dem? Og hvem ville ha vært med her i fra hvis vi hadde hatt et lignende show i Norge? Godt at hverdagen starter snart så jeg slipper å undres så mye over sånn formiddagstv Anonymous poster hash: 1027e...c33 Jeg tror de har et sterkt ønske om å hjelpe andre. De er med på å synliggjøre problemer som oppstår/kan oppstå i familielivet og dr. Phil hjelper de å løse dem. Synes det er modig og bra gjort! Mange mennesker får hjelp til å takle sitt eget liv via Dr. Phil, inkludert megselv. Go Dr. Phil!Anonymous poster hash: 17b86...53c Men han selv var utro mot kona er helt innafor..Anonymous poster hash: 9178e...ac7 ...og du tror på alt sladderpressen lirer av seg??Anonymous poster hash: 7c89f...64d Det ble vel bekreftet. De ble jo separert på grunn av det..Anonymous poster hash: 9178e...ac7 Det vil jeg svært gjerne se et bevis på! Anonymous poster hash: 7c89f...64d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #25 Skrevet 12. august 2015 De har ikke vært separert!Han har kommentert det selv i showet hans. Anonymous poster hash: 8567b...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå