Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Jeg så på en oversikt over barnehager i går og så på en barnehage jeg hadde praksisplass i for ett år siden. Det var en oversikt over antall ansatte pr barn osv, jeg tenkte i mitt stille sinn at det ikke stemmer. I den barnehagen, som ligger i Akershus, er det en ansatt som sover på jobben. Det står at det er så og så mange ansatte pr barn, men da jeg var der var det 1 ansatt på 20 unger. Og hun sov! Første dagen jeg var der, måtte JEG som ikke kunne noe om barn gå rundt og passe på ungene imens hun satt og sov på huska. Jeg hadde ikke likt det i det heletatt om det var slik i bhg til mitt barn. Hun var helt bortevekk og hvis noen av ungene slo seg osv fikk hun det ikke med seg. De hadde tilgang på skog osv, så var helt klart muligheter for ulykker. Alder 3-5 år. Anonymous poster hash: 85e5c...35a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Da syns jeg du skal melde fra til kommunen. Tenk om det skjer noe med barna? Anonymous poster hash: 56cb9...6b2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Hun sov på huska uten å falle av, hver dag, hele dagen og det var ingen andre voksne der enn henne? Anonymous poster hash: 333ec...3ee
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Da syns jeg du skal melde fra til kommunen. Tenk om det skjer noe med barna?Anonymous poster hash: 56cb9...6b2 Hun har jobbet der kanskje ti år elns. Hvis hun ikke sov, satt hun på kontoret og skravla med gubben sin.Så ville ikke hatt ungene i en viss bhg nær bøleråsen Anonymous poster hash: 85e5c...35a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Hun sov på huska uten å falle av, hver dag, hele dagen og det var ingen andre voksne der enn henne? Anonymous poster hash: 333ec...3ee Man faller da ikke av huska. Jo, det var andre voksne, men de var stort sett inne og forberedte måltider eller hjalp unger med å gå på do. Anonymous poster hash: 85e5c...35a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Hun sov på huska uten å falle av, hver dag, hele dagen og det var ingen andre voksne der enn henne? Anonymous poster hash: 333ec...3ee Man faller da ikke av huska. Jo, det var andre voksne, men de var stort sett inne og forberedte måltider eller hjalp unger med å gå på do. Anonymous poster hash: 85e5c...35a Så i praksiss var dere to voksne ute med barna og fler voksne inne? Anonymous poster hash: 333ec...3ee
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Hva foretok du deg med dette da? Anonymous poster hash: b746c...dc0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Men hva gjorde du med dette da? Hvis du opplevde at en av de ansatte sov, så regner jeg med at du vekte henne? Du har jo et ansvar du også. Og hvis dette var et gjentakende problem tok du det vel videre med lederen? Hvis du opplevde forholdene som uforsvarlige er du jo pliktig til å melde videre om det. Hvis ikke vil jeg si at du som pedagog under opplæring forsømte dine plikter. Anonymous poster hash: c801d...d25
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Eh? Hvordan er dette mulig? Reagerer ingen av de andre ansatte? Du sier det er en barnehage nær Bøleråsen. Antar at dette da ikke er en barnehage på selve Bøleråsen. Er ikke så mange andre barnehager som ligger i nærområdet. Anonymous poster hash: 60bb1...6b2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 Nå er det flere steder som heter Bøleråsen i Akershus. Håper det ikke er der jeg bor. Anonymous poster hash: 60bb1...6b2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Hva slags praksis? Hvorfor meldte du ikke barnehagen når du var der i praksis? Anonymous poster hash: ac6f6...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå