Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Svigermor har tatt med datteren min på besøk til ekskona til mannen min (til tross for at vi har bedt henne om at hun ikke skal ta henne med dit...), og nå har jenta mi kommet hjem med råkort pannelugg, klipt av eksen hans... Anonymous poster hash: af022...dfb
*Miss Marple* Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Jeg syns at svigermor aldri, noen gang, får forlate huset sammen med barnet.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 HÆÆ??! Tuller du?? Man klipper da ikke andres barn, og spesielt ikke barn man ikke kjenner!! Hva sa du til svigermor da?? Trur søren meg jeg hadde klippet en stor klatt utav håret hennes.... Hun hadde iallefall fått en skyllebøtte av dimensjoner, og hun hadde aldri, ALDRI!!, fått være alene med barnet igjen! Jeg hadde også ringt eks'en å spurt hva i hel... hun holdt på med! Og mannen skulle fått blåst over både mor og eks! Makan! Anonymous poster hash: 2ad1a...056
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Trolleri trolleraaaaaa! Anonymous poster hash: 95e82...12a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Besøket hadde jeg ikke reagert på. Folk kan gjøre som de vil når de er barnevakt, bare ungen er trygg og har det bra! Hadde noen klippet mine barn, ville de ALDRI fått passe de igjen, ikke engang tatt de i Hagen vår mens vi er inne. Hvor gammel er barnet? Anonymous poster hash: 8c3b8...19e
SLURPÅ Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Der hadde jeg blitt steik forbanna. Du må gå på og vise kva du meiner ellers tror dei at dei kan gjøre kva dei vil. Ho sa ingenting sist da er det ok tror dei.
Marriet Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Det skal litt til for å bli skikkelig sint, men da trur jeg faktisk jeg hadde blitt eitrende forbanna og sagt klart og tydelig i fra til svigermor at et der var totalt uakseptabelt. Besøket hadde jeg ikke hengt meg opp i, men den der hårklippen er å gå langt over alle streker.
Gjest Antarctica Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 To skrullete kjerringer, både svigermora di og ekskona til mannen. Du får være klar på hva du syns er OK og innafor grensene når svigermor er sammen med barnet ditt. Hva skal de hos ekskona å gjøre, egentlig?? Leke one big happy family? Men håret vokser ut, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå