Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg skal redusere min stilling til 80% 😊 men jeg er usikker på om jeg skal ha en dag fri, eller kortere dager ( jeg styrer stort sett min arbeidsdag selv). Det hadde vært deilig med den fridagen, men også å komme hjem tidlig. Barna har korte dager i barnehagen uansett fordi jeg og min mann jobber til forskjellig tid - jeg leverer sent og han henter tidlig. Jeg ser at 70% hadde vært supert, men 80% er så langt ned vi har råd til.  Hva ville du gjort?  Anonymous poster hash: 12b0c...8e9
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Siden barna har korte dager uansett ville jeg tatt en fridag. Det hadde jeg før. Kjørte maskiner tøy hele dagen, gjorde litt generelt husarbeid og latet meg endel 😊 også supert mtp ting og tang som skal ordnes, legebesøk, spesielle innkjøp, telefoner hit og dit osv..  Anonymous poster hash: 2a709...b56
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Litt kortere dager og en fridag annenhver uke. Â Anonymous poster hash: 94753...1dd
Gjest Kira Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Jeg valgte kortere dager fremfor en hel dag fri. Dette gjorde hverdagen lettere, minsket stresset og jeg fikk mer tid med barna hver dag.
Miamimom Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Jeg får like mye å gjøre, men kortere tid å gjøre det på med kortere dager, så for meg er det eneste som funker helt fri.
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 En fridag! Definitivt. Fri på onsdager. Da blir uka veldig kort!
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Jeg valgte kortere dager fremfor en hel dag fri. Dette gjorde hverdagen lettere, minsket stresset og jeg fikk mer tid med barna hver dag. Det hun sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå