Gå til innhold

ulidelig trøtt


Nelly82

Anbefalte innlegg

Kunne sovet absolutt hele tiden. Jeg er så lei...

Har alvorlig jernmangel sa legen i dag.. så nå spiser jeg 200 mg jern daglig.

Noen i samme båt angående trettheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg!! Men jeg er trøtt til vanlig fra før av, så mannen bare rister på hodet og tenker; hvordan skal dette gå, og hvor trøtt og sliten kan et menneske egentligt bli? Sover gjerne 3t te dagen innimellom og sover GODT på nattå for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg!! Men jeg er trøtt til vanlig fra før av, så mannen bare rister på hodet og tenker; hvordan skal dette gå, og hvor trøtt og sliten kan et menneske egentligt bli? Sover gjerne 3t te dagen innimellom og sover GODT på nattå for det...

 

Henger meg på den:)  "mamma skal vi se en film, eller bare sovner du igjen?" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig trøtt i første trimester sist jeg var gravid. Nå er det ganske greit. Nesten mindre trøtt enn til vanlig, men så er jeg også ganske trøtt til vanlig. Håper ikke det er et dårlig tegn. Kan også hende det kommer, en stund igjen av første trimester ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, jeg er altså helt ubegredelig trøtt! Type sover 6 timer natten,våkner med 1 klassingen og 3 åringen min for å få de avsted på skole og bhg..Vi bruker beina siden jeg ikke har førerkortet. Så forter jeg meg hjem etter en god gåtur for å hive meg i seng igjen.. fatter ikke at det er mulig.. sover da til 13-14.00 ish.. våken å fullt kjør med henting, middag, lekser osv osv ☺ så stuper jeg i sofaen for en times lur før legge rushet i 7-8 tiden.. hehe, blir sliten av å sove så mye, får vel ringe legen å be om en sjekk på jern nivåene mine.ønsker meg mer energi,jeg trenger sårt mer energi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...