Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Har en 10 år gamel jente som ønsker å sykle med en vennine ned til sentrum/ kjøpesenter ( vi bor rett i utkanten av Asker). De vil da gå litt på senteret og kikke på klær. Vet at noen jenter fra klassen pleier å gjøre det. Synes selv at det kanskje er litt tidelig. Hva synes dere? Anonymous poster hash: f59ff...320
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Jeg synes ikke unger har noe med å henge på kjøpesenter som fritidsaktivitet og hadde sagt blankt nei til det. Det uten å vite noe om det trafikkmessig aspektet; hvor god hun er på sykkel, hvordan veiforholdene er etc. Anonymous poster hash: 5487a...7f5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Både nei til sykling ned dit og henging på senteret. Jeg har jobbet på Trekanten i 7 år og det skjer så mye der. Butikktyveri blant annet. Barn blir presset inn i situasjoner som de ikke vet konsekvensen av etc. Har sett mange ganger at 10-12 åringer stjele hvorpå venninna som henger med også blir beskyldt. Anonymous poster hash: 209a2...3a6
*SommerFrisk* Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Sykle til en fotballbane eller en idrettshall for å henge der : OK. Til et kjøpesenter for å henge der : Niks og nei.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Jeg har en kompis som er politi, og en venninne som jobber i utekontakten, og begge sier det samme. Det største problemet de har blant de unge nå er ikke narkotika, det er nasking. Særlig jentegjengene som henger på senteret er et stort problem, de stjeler som ravner, og ofte er det en eller to i en gjeng på flere som stjeler, og hele gjengen blir hanket inn av securitas. Mine barn på 11 og 14 får ikke henge på senteret. De får selvfølgelig sykle dit og gjøre ærend om det er noe de skal ordne, men de får ikke reise dit når de ikke har noe spesielt på agendaen bare for å henge. Anonymous poster hash: f5549...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå