Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg er gravid i første trimester og hormonene ødelegger meg. Er sliten, trøtt og sint hele tiden, en elendig mamma for barnet jeg allerede har og angrer bare på hele greia. Hvordan i all verden skal jeg klare å ta vare på to barn når jeg ikke klarer å ta vare på han jeg har akkurat nå?! Eneste løsning jeg kommer på er å reise bort til jeg blir meg selv igjen eller avslutte svangerskapet.. Er så lei av å gråte meg til søvn etter jeg har eksplodert på minsten som slettes ikke fortjener det Anonymous poster hash: 43929...66e
petitt Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Det blir bedre, 2. trimester er mye bedre, da kommer energien tilbake igjen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Herregud, du får adoptere det bort da! Anonymous poster hash: ca6ab...b5b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Jeg er gravid i første trimester og hormonene ødelegger meg. Er sliten, trøtt og sint hele tiden, en elendig mamma for barnet jeg allerede har og angrer bare på hele greia. Hvordan i all verden skal jeg klare å ta vare på to barn når jeg ikke klarer å ta vare på han jeg har akkurat nå?! Eneste løsning jeg kommer på er å reise bort til jeg blir meg selv igjen eller avslutte svangerskapet.. Er så lei av å gråte meg til søvn etter jeg har eksplodert på minsten som slettes ikke fortjener det Anonymous poster hash: 43929...66e Du er hormonell og sliten av graviditeten. Etter fødselen blir alt mye bedre Anonymous poster hash: 8bcdc...390
TPK Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Du er nok hormonell og normal, men snakk med jordmor om svangerskspsdepresjon, bare i tilfelle. Hun ser nok fort om det er noe som passer på deg.
*SommerFrisk* Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Du kommer nok iallefall til å miste all energi, selvrespekt, livsglede, evne til å være mor for det barnet du har, og så videre dersom du avslutter svangerskapet på dette grunnlaget. Get up, det er forbigående, og ut kommer et vakkert lite deilig menneske som elsker deg over alt! god bedring!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Helt normalt. Pust med magen og gi deg selv litt "slack". Anonymous poster hash: a1c9c...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå