Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Vi har flyttet til nytt sted, og gutten min skal begynne i 5.klasse på ny skole neste uke. Jeg vil at han skal føle seg vel, og litt kul Noen som har knallgode tips til hvor jeg kan finne klær som passer en tynn gutt, og som gjør at han "blender inn" sammen med de andre barna? Anonymous poster hash: 65b52...6c1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Scotch&Soda har mye fint til slanke/tynne gutter. Min sønn som starter i 6. trinn liker dette merket samt QuickSilver, Volcom etc. Anonymous poster hash: dd887...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Har de begynt med merker alt? Min 6.klassing liker fortsatt h&m-klærne jeg kjøper til ham! Anonymous poster hash: 87723...ac9
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Har de begynt med merker alt? Min 6.klassing liker fortsatt h&m-klærne jeg kjøper til ham! Anonymous poster hash: 87723...ac9 H&M har mye fint til gutter. Finner også noe på KappAhl og Cubus men av og til vil han ha noe annet. Fint å kunne blande. Anonymous poster hash: dd887...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Har de begynt med merker alt? Min 6.klassing liker fortsatt h&m-klærne jeg kjøper til ham! Anonymous poster hash: 87723...ac9 H&M har mye fint til gutter. Finner også noe på KappAhl og Cubus men av og til vil han ha noe annet. Fint å kunne blande. Anonymous poster hash: dd887...7d6 Cubus har bare opp til 164, min bruker 170, men kappahl har mye kult! Og lindex! Oppdaget en butikk som heter new yorker eller noe sånt! Sønnen min elsket klærne der (selv om han fant t-skjorter med mildt sagt upassende tekst på til en på hans alder...) Anonymous poster hash: 87723...ac9
Serepta Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Har de begynt med merker alt? Min 6.klassing liker fortsatt h&m-klærne jeg kjøper til ham! Anonymous poster hash: 87723...ac9 Det gjør min 11-åring også. Men kjekt med litt variasjon. Og Kidsbrandstore har 50-70 % rabatt på alt. Da blir det nesten billigere enn h&m.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #8 Skrevet 11. august 2015 Tusen takk for gode tips Skal ta en god kikk i nettbutikker i kveld, og i butikker i morgen. Hvor finner jeg Scotch&Soda og Volcom? New Yorker må jeg sjekke om det er her vi bor nå.....Har flyttet fra en storby, til en ganske mye mindre HI Anonymous poster hash: 65b52...6c1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Min sønn på samme alder går stort sett i HM og andre billigmerker, men har selvfølgelig noe dyrere merkeklær også. Her er det Outfitters Nation og Cost Bart som er merkene de bruker mest, men DC, Volcom o.l. er også populært. Outfitters har egen nettside, men klærne selges også f.eks på Zalando o.l. steder. Akkurat nå er det veldig utplukket på nettsiden til outfitters pga salget, de har salg på alle varer til lageret er nesten tømt før de fyller opp med nyhetene (nyhetene er ikke lagt ut enda) Volcom, DC o.l. finner du i typiske skatebutikker, men også på nett, mine gutter har handlet en del hettegensere og sko på Boardshop når de har salg der. Anonymous poster hash: 1d550...239
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 http://session.no/klaer/overdeler/hoods-zip-hoods/filter/barn/?dir=desc&order=created_at http://session.no/klaer/overdeler/t-skjorter/filter/barn/?dir=desc&order=created_at http://boardshop.no/sko/sko/lave-sko#fq=gender:barn&sort=new+desc http://boardshop.no/kl%C3%A6r/hettegenser-gensere#fq=gender:barn&sort=new+desc http://boardshop.no/kl%C3%A6r/t-shirtsingletlongsleeve#fq=gender:barn&sort=new+desc Anonymous poster hash: 1d550...239
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Tusen takk Setter virkelig pris på at dere tar dere bryderiet med å hjelpe meg HI Anonymous poster hash: 65b52...6c1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 Her går de i joggebukse med Liverpool eller manu drakt på skolen. Gutta spiller fotball i alle friminutt! Inge. Går i dongeribukse eller hettegenser (blir varmt å spille i) Herlig og avslappende skole mår det gjelder merkeklær. 6.klassingene her kan kun merker som adidas, Nike og umbro! 😀 Anonymous poster hash: e82c8...7d7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Send han for guds skyld ikke som en stor reklameplakat første dag på ny skole som du kjenner lite til. Anonymous poster hash: 9665f...0af
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Han er ingen fotballgutt, og er ikke veldig glad i joggeklær på skolen Jeg kommer definitivt ikke til å sende han avgårde med store reklamemerker på brystet, det er jeg sterkt i mot....Kjenner heldigvis litt til skolen, men ting endrer seg på et par år, og ungene har jo blitt eldre. Regner med at det blir en kul bukse, med en t-skjorte og /eller genser eller jakke over. Han skal få velge selv hva han vil ha på, må bare ta han med i "riktige" butikker HI Anonymous poster hash: 65b52...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå