Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 når man ikke er lenger redd for å miste partneren? (at han forlater deg altså, ikke at han dør ). Jeg har kommet til det stadiet at jeg ikke lenger er redd for å miste mannen, likegyldig hvis han går. Ja, det blir utfordringer med flytting, deling av eiendeler, samvær og så videre, men jeg har virkelig sluttet å bry meg. Etter årevis med svik og løgner, manglende respekt, utroskap, forsøk på utroskap, avvisning i senga 9 av 10 ganger er jeg rett og slett tom for følelser. Savner ham ikke når han er borte, og hvis han hadde gått fra meg imorgen så ville jeg egentlig ikke ha tatt det så tungt. Er forholdet vårt så å si over? Vi har baby på langt under året og to andre barn, pluss at jeg har et barn fra før. Anonymous poster hash: 2ce2c...882
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Høres ut som det er over, om du ikke er villig til å kjempe for det på en flekk. Anonymous poster hash: c962e...d78
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Høres ut som det er over, om du ikke er villig til å kjempe for det på en flekk. Anonymous poster hash: c962e...d78 Har kjempet i snart 3 år, og merker at jeg ikke lenger orker å kjempe mer... Er det da det beste å ta steget og gå? Tenker med en gang hva det vil si for barna, særlig eldste som opplever enda et brudd mellom mor og far/farsfigur... Anonymous poster hash: 2ce2c...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå