Gå til innhold

Trenger lampehjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en lampe over spisebordet. Vi har lyse vegger, lyse møbler i litt minimalistisk stil. 

Vi har ingen lamper nå, så kan ha det meste.

Har forelsket meg i denne lampen fra voga:

http://www.voga.com/no/belysning/artichoke-aluminium.html

i hvit.

Skulle akkurat til å bestille den, men nå ble jeg plutselig usikker. 

Er så mange kule lamper.

Denne fra ikea er også kul. Kanskje 2 ved sinden av hverandre, en litt annen stil enn konglelampen:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60215205/

++++ mange flere..

Skal også ha ei vegglampe og kanskje ei bordlampe i tilegg

Nesten alle stiler passer inn her, så tas imot tips med glede. :)

Anonymous poster hash: c7330...1d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to lampene du ser på er jo vidt forskjellige (noe du jo nok er klar iver). Men det du bør tenke gjennom for å begrense valget er om du vil ha lys kun ned på spisebordet(slik som ikealampen), eller om du vil ha lys ut i rommet (slik som konglelampen).

Anonymous poster hash: 33139...f29

Skrevet

Hæ? Har konglelampa kostet 46.000??!

Anonymous poster hash: 0d986...92b

Skrevet

Hæ? Har konglelampa kostet 46.000??!

Anonymous poster hash: 0d986...92b

Den originale gjør det. Denne nettsida selger en kopi.

Skrevet

De to lampene du ser på er jo vidt forskjellige (noe du jo nok er klar iver). Men det du bør tenke gjennom for å begrense valget er om du vil ha lys kun ned på spisebordet(slik som ikealampen), eller om du vil ha lys ut i rommet (slik som konglelampen).

Takk, det var lurt ja. Skulle nok ha litt lys i rommet, så da er det nok konglelampen som passer best av disse lampene.

Ja, er 2 helt forskjellige stiler, men siden vi skal ha nye lamper, så blir det et vanskelig valg. Starter helt på nytt. Nyinnflytta. Er liksom nå vi skal velge hvilken stil vi skal ha. Jeg liker mange forskjellige stiler. Ikke krystall og bling bling, men ellers så liker jeg mye!

Skrevet

Ingen flere med tips?

Jeg er mottakelig for det meste av tips. Jeg er bare såååå dårlig på dette selv. Har ikke interiørgenet inni meg, men er samtidig interessert i å ha det fint. 

Hvis ikke blir det nok så jeg kjøper den konglelampa. Men hvilke vegglamper passer til denne da??

Skrevet

Jeg hadde valgt de to pendellampene. Det synes jeg er stilig. Er litt lei kongelampen. Føler "alle" har den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...