Gå til innhold

Vorter i truseområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, litt over halvveis. For noen uker siden oppdaget jeg tre vortelignende klumper i truseområdet. Ser i dag at det kan være seks, kanskje flere. Kan betente hårsekker ligne på vorter? Hvordan bli kvitt dette?

Anonymous poster hash: 7f943...c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og få de undersøkt!! Kan være kjønnsvorter

Anonymous poster hash: 0e929...f68

Skrevet

Kjønnsvorter kan blusse opp når man er gravid, selvom man aldri har hatt utbrudd før.

du burde sjekke dette opp.

Skrevet

Helt sikkert kviser. Jeg får det under menstruasjon og graviditet!

Anonymous poster hash: 91750...ebc

Skrevet

Helt sikkert kviser. Jeg får det under menstruasjon og graviditet!

Anonymous poster hash: 91750...ebc

Bare sånn av nysgjerrighet. Hvordan kan du være helt sikker på at det Hi har er det samme du bruker å få når du er gravid?

Allvitende? Gud? Synsk?

Anonymous poster hash: c892f...705

Skrevet

Det kan være kjønnsvorter, Hi, så du bør ta en tur til legen. Som en over skrev, det kan slå ut første gang som gravid selv om du aldri har hatt symptomer på det tidligere. Du kan ha gått med viruset i kroppen i mange år uten å vite det.

Skrevet

Ellers å kan gubben ha vært utro...Skjedde med en venninne av meg. Han mente det måtttttte ha ligget latent i henne i flere år. Men neida, han var så utro som det kan få blitt. Det avslørte seg tl slutt.

Et annet forslag er at det også kan være mollusker, som gjerne trives ved kjønnsorganet og således kan være seksuelt smittsomme vorter.

Anonymous poster hash: b79fc...520
Skrevet

Hva mener du med truseområdet? Trusen min dekker jo litt da.... (selv om det ikke er noen bestemortruse...)

Anonymous poster hash: 707b3...b92

Skrevet

Det kan være kjønnsvorter, Hi, så du bør ta en tur til legen. Som en over skrev, det kan slå ut første gang som gravid selv om du aldri har hatt symptomer på det tidligere. Du kan ha gått med viruset i kroppen i mange år uten å vite det.

Hpv er i de fleste tilfeller ute av kroppen innen et år. Sjeldent det ligger latent i mange år. Har du vært gravid før HI? I så fall skulle du da også fått disse hvis du ikke er nylig smittet.

Anonymous poster hash: 9d793...b49

Skrevet

Jeg har vært gravid før uten å ha fått disse. Men samboeren og jeg har kun vært sammen i litt over ett år.

de er rett over der kjønnslepper og klitoris starter, men de sitter på huden, og er hudfarget og de tre største er litt posete i fasongen

Skrevet

Jeg har vært gravid før uten å ha fått disse. Men samboeren og jeg har kun vært sammen i litt over ett år.

de er rett over der kjønnslepper og klitoris starter, men de sitter på huden, og er hudfarget og de tre største er litt posete i fasongen

Da har du nok blitt smittet av din nye samboer og slår ut nå som immunforsvaret ditt er lavere som gravid.

Kjønnsvorter sitter på huden og er litt blomkålaktig i utseende.

Skrevet

Da har du nok blitt smittet av din nye samboer og slår ut nå som immunforsvaret ditt er lavere som gravid.

Takk for svar. Får ringe å bestille legetime i morgen da. Hva gjør legen? Må samboeren gjøre noe også?

Skrevet

Takk for svar. Får ringe å bestille legetime i morgen da. Hva gjør legen? Må samboeren gjøre noe også?

Det er virus så ikke annet å gjøre enn å eventuelt fryse de bort. Har du mange før fødsel bør de enten fjernes eller du bør ta KS for barnets del (uavhengig av hva fastlegen din sier..)

Skrevet

Slik du beskriver det så høres det ut som åreknuter. Jeg har vært sterkt plaget av det i mine graviditeter. Er vanlig ved graviditet grunnet økt blodmengde og tyngden på underlivet. Går heldigvis bort når du har født.

Anonymous poster hash: ee74f...4f2

Skrevet

de er rett over der kjønnslepper og klitoris starter, men de sitter på huden, og er hudfarget og de tre største er litt posete i fasongenAnonymous poster hash: 7f943...c73

Takk for svar. Får ringe å bestille legetime i morgen da. Hva gjør legen? Må samboeren gjøre noe også?Anonymous poster hash: 7f943...c73

Det er virus så ikke annet å gjøre enn å eventuelt fryse de bort. Har du mange før fødsel bør de enten fjernes eller du bør ta KS for barnets del (uavhengig av hva fastlegen din sier..)

Jeg ble smittet med kjønnsvorter for mange år siden. Fikk da en salve på resept (kostet rundt 700,- på den tiden) som jeg smurte på noen dager. Vortene forsvant og kom aldri tilbake, så det er alternativ til frysing. Det var i alle fall det..

Anonymous poster hash: ff8ca...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...