Gå til innhold

En bhg ansatt kysser på barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om jeg liker det. Hun kysser på kinnet på alle 1-3 åringene inkl min egen.

Anonymous poster hash: 22487...dc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet? 

Anonymous poster hash: e6c30...aee
Skrevet

Så be henne slutte med det da

Anonymous poster hash: 03571...d6f

Skrevet

Hva er problemet????? En av de mannlige som gjør det her....og ja, en av pedlederne også.

Anonymous poster hash: 51e0e...7bd

Skrevet

Oi!Har ikke tenkt at foreldrene kan reagere på dette..

Greit å ta med den informasjonen nå når jeg snart skal begynne å jobbe i barnehage.

Nå har jeg jobbet som vikar å kan vel være at jeg har kysset en av de minste på kinnet uten at jeg har tenkt så mye over det.

Er bare en måte å vise omsorg på men kan jo skjønne at enkelte foreldre ikke liker det.

Anonymous poster hash: 4d95d...4d7
Skrevet

Her og. Koselig. Lite nuss på kinnet. Jenta mi lyser opp når denne ansatte møter henne om morgenen med nuss og at hun setter seg på huk.

Slutt og mistenkeliggjøre, være så negativ. Er bare koselig vel? Hadde skjønt deg hvis det var på munnen...men at noen viser barnet velkommen eller kos med et kyss på kinnet? Hva er du redd for ?

Skrevet

Så grusomt at barnehagepersonellet bryr seg om barnet ditt..

Anonymous poster hash: 8c1ef...0d0
Skrevet

Det er jo et tegn på at vedkommende oppriktig bryr seg om barna. Ville kun tatt det positivt.

Anonymous poster hash: dbc43...b5c

Skrevet

Virkelig??

Det er da veldig koselig i mine øyne!

Anonymous poster hash: c1475...72c

Skrevet

Vet ikke helt om jeg liker det. Hun kysser på kinnet på alle 1-3 åringene inkl min egen.

Anonymous poster hash: 22487...dc7

Er det du som hadde problemer med at de barnehageansatte ikke kneppet alle knappene i bodyen og?

Hvorfor liker du ikke det, hva er problemet?

Anonymous poster hash: afe43...aa9

Skrevet

Hehe, jeg opplevde noe motsatt da min gikk i bhg. Han var så ivrig og glad i den ene som jobbet med ham, og en dag ga han henne et spontant nuss på munnen. Hun ble litt paff, men tok med et smil og vennlig tone en samtale med ham om at en klem er greit, men at munnen er privat.

At damen i din bhg nusser barna på kinnet er da ikke så ille synes jeg.

Skrevet

HERREGUD HI du må være gal! Jeg kysser alltid på barn og babyer jeg får holde og kose med fordi jeg er glad i de. Ville heller bekymret meg om de ikke gjorde det for det er sånn som skjer automatisk med de barna de liker! 

Anonymous poster hash: 542ed...a7e
Gjest Antarctica
Skrevet

Ville jeg også ha gjort om jeg jobba i barnehage. Finnes ikke noe så fristende som små bollete babykinner. Hadde rundkysset hvert eneste barn, måtte vel sørge for å gjøre det uten foreldrene til stede, kan jeg regne ut.

Skrevet

Det er da det koseligste i verden! Personen ville aldri gjort det hvis hun ikke likte barna, så det er da bare flott?!

Skrevet

Så flott at barnet ditt er i omsorgsfulle hender.

Jeg er glad til når barnehagepersonellet tar seg tid til å vise omsorg for barna. Heldigvis!

Anonymous poster hash: 7213f...5f6

Skrevet

Kanskje på tide å begynne med en hobby eller noe?

Du har for mye tid til å tenke på idiotiske ting.

Anonymous poster hash: 9c527...e69

Skrevet

I mine barnehagepraksiser har jeg kysset alle barna på kinnet! Det kommer automatisk en suss på kinnet etter en klem fra barna! Jeg blir oppriktig glad i hvert eneste barn jeg jobber med og da er det helt naturlig! Du skal være glad for at vi bryr oss om barna deres!

Anonymous poster hash: daf66...26b

Skrevet

Case: Hva om barnehagetanta er skikkelig disgusting, sånn at man føler at man må desinfisere fjeset til poden før man selv kan plante et kyss der?????

Anonymous poster hash: c2606...1a8
Skrevet

Case: Hva om barnehagetanta er skikkelig disgusting, sånn at man føler at man må desinfisere fjeset til poden før man selv kan plante et kyss der?????

Anonymous poster hash: c2606...1a8

Hvis hun er tanta til barnet, så har man vel såpass nært forhold at man kan si at jeg ikke liker det............

Anonymous poster hash: afe43...aa9

Skrevet

Så koselig at hun gjør det!

Skrevet

En klem eller ett lite kyss på kinnet er HELT ok, kjempe greit så lenge barna synes det er ok. Jeg liker slike ansatte som viser at barna betyr noe for henne😊

Anonymous poster hash: 99fd7...7e4

Skrevet

Synes det holder med en god klem!

Anonymous poster hash: bc618...b1a

Skrevet

hva er egentlig problemet med det?

Skrevet

Ser ikke problemet her HI.. Så lenge hun ikke kysser ungene på munnen.

Her har vi ei ansatt som gir jenta vår et nuss på kinnet titt og ofte, og jenta fryser seg over det. Er godt å se noen ha så nær relasjon til ungen :)

Anonymous poster hash: b2955...5cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...