Mrs.O Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Har 2 barn fra før på 12 år og 8 år.. Har hatt hormonspiral i totalt 8 år, den siste satt jeg inn for snart 2 år siden. ikke hatt noen bivirkninger, annet enn vanncyster på eggestokkene som har kommet og gått uten å merke så veldig mye til dem.Hadde ikke mensen det første halve året etter jeg satt inn spiralen, men så kom den regelmessig og har vært regelmessig siden, men dog i små mengder og bare 3-4 dager. Men nå er det snart 1 uke siden jeg skulle hatt den.. og den siste uken har jeg følt meg og sett usedvanlig oppblåst ut i hele magen.. når jeg prøver å trekke den inn, er det akkurat som en liten kul nedesrt på magen som ikke "følger etter". Er veldig slank sånn ellers og har vanligvis flat mage.. i går og i dag har jeg hatt mensmurringer ( har til vanlig ikke menssmerter, ikke hatt det på mange år).. mensen har fortsatt ikke kommet.. Er regelrett LIVREDD for å være gravid.. Ble just slutt mellom meg og mannen... Trodde nesten ikke det var mulig å bli gravid med hormonspiral.. Noen som har opplevd noen lignende symptomer og vært gravid eller ikke..? Kan ikke huske så mye fra syptomene sistgang siden det er så mange år siden.. Kjøpt test.. men tørr ikke ta den.. Takknemlig for svar!
MammaTilNick Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Det beste er nåkk uansett å ta en test ☺ Så om den skulle være positiv så har du selv valget med hva du skal gjøre fremover. Lykke til ☺
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Hos meg er menstrasjonen meget ustabil, det har den vært hele tiden etter at jeg satte inn hormonspiral for 2år siden egentlig. Jeg hadde tatt test tvert, kan umulig være bra om man er blitt gravid å ha hormonspiral inni der også :/ Krysser fingrene for at det går bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå