Gå til innhold

Jeg henger med dere til ma'n er koplett


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Så gøy å lesd at alt er fint med deg! Er i samme posisjon som du var.. Skulle etter siste mens vært rundt 6 uker på vei da jeg sjekka på tislig UL nå på fredag. Der fant de imidlertidig ikke noe hjerteslag, så da er jeg enten mindre på vei (noe som er mye mulig siden jeg har hatt laaange sykluser i det siste - 35/36 dager), eller så er det mulgihet for at det har sluttet å vokse og dermed er en MA :-( men jeg har kun blødd littegrann på papiret dagen før forventa mens (festeblødning?) ellers frisk og rask.. Tok blodprøve for å måle hcg på fredag, den var på 8000! Har tatt ny idag, får svar imorgen om den har steget. Krysser fingrene skal forørig på ny UL, men det er ikke før om 2(!!) laaaange laaange uker :-( derfor er det godt å høre andre som det har gått fint ,ed:-)

Endret av lowe+spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at min historie er litt til hjelp for andre. Er nå 8+3 og har masse symptomer. Kaster opp mye. Fått kjempepupper. Tisser hele tiden. Og har ikke hatt noe blødning på 2 uker. Skal på ul på sykehuset neste uke. Blir spennende å se hva som gjemmer seg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har vert mange oppturer og nedturer her. Jeg har fått både positive og negative for så positive igjenn. Men idag var jeg på ul på sykehuset her. Vi så umiddelbart at noe var galt. Ikke noe hjertebevegelser. De leita lenge. Kom inn en ny gyn for å dobbelsjekke. Men nei. Fosteret tilsvarer 7 uker. Er 9+5 idag.

Siden jeg har hatt så mye styr blir det kirurgisk abort på fredag. Så sender vi inn restene til analyse. Kanskje vi får svar på noe. Orntlig nedtur. Rett og slett. Så nå ville hun sende henvisning til Haukeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...