Gå til innhold

Jeg henger med dere til ma'n er koplett

Anbefalte innlegg

Skrevet

6,4 idag og vert hos privat gyn. Ikkenoe baby i magehuset. "Noe" i livmora på 0,5 cm. Cyster på begge eggstokker. Så kan var litt urolig for exu. Men nå tar vi blodprøver for å sjekke stigning/senkning.

Skal oppdatere dere når jeg vet hva mer som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg, håper alt går bra!

Skrevet

Ikke noe hyggelig å lese. Håper på det beste!

Skrevet

Tok en digital idag. Den viste 3+. Altså stigende hcg. Forrige tatt to dager siden var 2-3. Så hcg stiger fortsatt. Har også tatt blodprøver hos fastlege idag. Og nye prøver om to dager.

Tør ikke håpe at legen har sett feil. KAN ikke stemme. Er nok "noe" som produserer hcg.

Skrevet

Idag sier digital 2-3. Så hcg synker. Da tok ikke legen feil hvertfall.

Skrevet

Idag sier digital 3+. Så noe skurrer. Tatt blodprøve nr to idag. Og har fått legetime neste uke.

Skrevet

Hannepålandet ❤ Jeg tror du har blødninger uten at det er noe galt. Jeg krysser fingrene for deg. Husk å oppdatere oss 😘

Skrevet

Nå ringte legen fra Aleris i Bergen igjenn. Hcg har steget fra 1800 på onsdag til 4500 mandag. Så det er en intakt graveditet. Har fått time hos han kl 0900 imårra. Så håper jeg vi klarer se hvor gravediteten ligger. Ligger den på rett plass? Eller i magehulen? Ein eggstokk/eggleder? Spennende. Men jeg tør ikke håpe.

Skrevet

Du kan ikke f.x. ha mistet en av to da, tro? Tvillinger...

Lykke til! Håper der er en liten sprellemann ;)

Skrevet

...hahaha... Der så jeg at jeg har svart på en termin-klubb... Jaja, jeg har ikke noe her å gjøre...sorry :P

Skrevet

...hahaha... Der så jeg at jeg har svart på en termin-klubb... Jaja, jeg har ikke noe her å gjøre...sorry :P

Alle har lov å svare. Er ikke noe hemmelig klubb detta!!

Skrevet

Viser seg at MA'n min er en sprell levende baby!!

Skrevet

Såååå bra da Hannepålandet, nå blei eg glad på dine vegne... ;-).

Skrevet

Var det jeg visste ☺😊😀

Gratulerer på nytt og JUHUUUU 😍😘😍😘😍😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...